اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس تیکه دار جدید و با معنی SMS Significant




اس ام اس تیکه دار جدید و با معنی
SMS Significant




به جای پاک کردن اشک هایتان

آنهایی که باعث گریه تان می شوند را پاک کنید !
  


اس ام اس تیکه دار جدید و با معنی
SMS Significant




از تنها بودنم راضی نیستم

اما خوشحالم که با خیلی ها نیستم



اس ام اس تیکه دار جدید و با معنی
SMS Significant




سقوط

تاوان پریدن با بعضی هاست …



اس ام اس تیکه دار جدید و با معنی
SMS Significant




به بعضیا باید گفت :

عزیزم من کارگردان همون فیلمیم که تو داری واسم بازی میکنی



اس ام اس تیکه دار جدید و با معنی
SMS Significant




اگه تو روت خندیدم به خاطر این بود که

نخواستم تو روت بالا بیارم

اینو بفهم !



اس ام اس تیکه دار جدید و با معنی
SMS Significant




هرکی ازم سراغت رو می گیره نمی گم وجود نداری

میگم وجودش رو نداشتی …



اس ام اس تیکه دار جدید و با معنی
SMS Significant




این روزها اگه کسی گفت : “من عاشقتم”

بپرس : تا ساعت چند ؟



اس ام اس تیکه دار جدید و با معنی
SMS Significant




تازگیا هرکی میگه دوسِت دارم ، خندم میگیره !

بی اراده میگم : تو دیگه چی میخوای ؟



اس ام اس تیکه دار جدید و با معنی
SMS Significant




بعضیها یار نیستن بارن !

وقتی که میرن آدم احساس میکنه سبک شده !



اس ام اس تیکه دار جدید و با معنی
SMS Significant




اینقدر خودت رو اذیت نکن

اونی که بودنت رو قدر ندونست لایق حضور در فکرتم نیست



اس ام اس تیکه دار جدید و با معنی
SMS Significant




تو همیشه می گفتی :

من یه تار موی تو را به هیچ کس نمی دهم !

اینقدر تارهای موی من را به این و آن دادی تا کچل شدم !

حالا برو دست از سر کچلم بردار



اس ام اس تیکه دار جدید و با معنی
SMS Significant




در دسترس بودنت دیگر برایم ارزش ندارد

اکنون نه مشترک هستی نه مورد نظر !



اس ام اس تیکه دار جدید و با معنی
SMS Significant




روزی فکر می کردم هدیه ای هستی از طرف خدا

اما امروز فهمیدم تقاص اشتباهاتم بودی



اس ام اس تیکه دار جدید و با معنی
SMS Significant




کاش انسان ها همانقدر که از ارتفاع می ترسیدند

کمی هم از پستی هراس داشتند



اس ام اس تیکه دار جدید و با معنی
SMS Significant




وقتی به یکی زیادی تو زندگیت اهمیت بدی

اهمیتتو تو زندگیش از دست میدی

به همین راحتی …



اس ام اس تیکه دار جدید و با معنی
SMS Significant




مشترک مورد نظرت این روزها کیست که

دیگر در دسترس بودن یا نبودن من برایت مهم نیست ؟



اس ام اس تیکه دار جدید و با معنی
SMS Significant




حسرت چیزی نیست که من بخورم

حسرت اون چیزیه که به دلت می ذارم …



اس ام اس تیکه دار جدید و با معنی
SMS Significant




دنیا مثل شهربازی شده

جایزه بازی با آدما یه عروسک دیگس !



اس ام اس تیکه دار جدید و با معنی
SMS Significant




شاید “تکراری” باشم

اما شک نکن تکرار نمی شم !



اس ام اس تیکه دار جدید و با معنی
SMS Significant




یادت باشه که دل تخته سیاه نیست که

هرکی اومد روش بنویسه و هرکس هم رفت بشه اسمشو پاک کرد



اس ام اس تیکه دار جدید و با معنی
SMS Significant




سنگینی گفته هایم

به سنگینی گوش هایت در



اس ام اس تیکه دار جدید و با معنی
SMS Significant




بعضی آدم ها باید مثل جعبه ی سیگار برچسب هشدار داشته باشن

تا فراموش نکنی که دوست داشتنشون فقط برای تو ضرر داره



اس ام اس تیکه دار جدید و با معنی
SMS Significant




رفتن تو …

پایان من نیست …

آغاز بی لیاقتی توست …



اس ام اس تیکه دار جدید و با معنی
SMS Significant




من به تو می گویم دوستت دارم و تو به همه …

با گِل هم بسته نمی شود ، دهانی که هرز می پرد …



اس ام اس تیکه دار جدید و با معنی
SMS Significant




سرد است اما سرما نمی خورم ، تو نگران نباش

کلاهی که سرم گذاشتی تا گردنم را پوشانده است



اس ام اس تیکه دار جدید و با معنی
SMS Significant




آدم حساب کردن بعضیا

خیانت بـه عالم بشریته !



اس ام اس تیکه دار جدید و با معنی
SMS Significant




دلت را خوش نکن به این “دوستت دارم”ها

تمامشان تاریخ مصرف دارند


اس ام اس تیکه دار جدید و با معنی
SMS Significant
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد