اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس نیش دار SMS Nishdar




اس ام اس نیش دار
SMS Nishdar




هیس !

بگذارید برود

ماندن التماسی نیست
  


اس ام اس نیش دار
SMS Nishdar




سگ ها با یه دست نوازش تا آخر عمر وفادارِ آدم می مونن

ولی بعضی آدم ها دنیایی محبت بهشون می کنی

آخرشم دستت رو گاز می گیرن …



اس ام اس نیش دار
SMS Nishdar




بی نمک ترین مکان جهان احتمالا “دست من” است



اس ام اس نیش دار
SMS Nishdar




من و تو شباهت های متفاوتی باهم داریم

هر دو شکستیم تو قلب مرا ، من غرورم را

هر دو بازی کردیم تو با من ، من با سرنوشتم

و در آخر هر دو پی بردیم

تو به “حماقت” من ، من به “پست” بودن تو

آری ، این شباهت های متفاوت هر روز آشکارتر می شود



اس ام اس نیش دار
SMS Nishdar




دوستت دارم هایت را پس می دهم

بر دلم سنگینی می کند این همه دروغ !



اس ام اس نیش دار
SMS Nishdar




می گفت پای رفتن ندارم

با سر رفت



اس ام اس نیش دار
SMS Nishdar




دردم این است که درکت به دردم نمی رسد



اس ام اس نیش دار
SMS Nishdar




گاهی وقتی کسی از زندگیتان می رود دارد به شما لطف می کند

او فضایی خالی به جا می گذارد

برای کسی که لیـــــــاقــــــت آنجا بودن را داشته باشد



اس ام اس نیش دار
SMS Nishdar




سرت گرم شد ، سرم گرم شد

تو به او ، من به تو !



اس ام اس نیش دار
SMS Nishdar




این روزها تنها هنر آدم ها دل شکستن است



اس ام اس نیش دار
SMS Nishdar
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد