اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس غمگین و جالب sms ghamgin




اس ام اس غمگین و جالب
sms ghamgin




خال مشکین ، لب نوشین ، بر سیمین ، خط سبز
آنچه اسباب نکوئیست مهیاست ترا
نازنینا به گل و سنبل و سرو و مه و مهر
ناز کن ناز که دست از همه بالاست تر
  


اس ام اس غمگین و جالب
sms ghamgin




یک شب خیال چشم تو دیدیم به خواب
ز آن شب دگر به چشم ندیدیم خواب را



اس ام اس غمگین و جالب
sms ghamgin




زیباترین لبخند چیست؟
لبخندی که عشق سربلند وقت مردن بر لب مردان نشاند

 

اس ام اس غمگین و جالب
sms ghamgin




عشق آدما به هم ، قصه خنده داریه
اولش قشنگ و بعدش همه گریه زاریه
وقتی عشق ها همه از دم مثل هم تموم میشن
چرا باز باید شروع کرد ، آخه این چه کاریه ؟



اس ام اس غمگین و جالب
sms ghamgin




می بخشم کسانی را که هر چه خواستند با من ، با دلم ، با احساسم کردند
و مرا در دور دست خودم تنها گذاردند
پروردگارا
به من بیاموز در این فرصت حیاتم آهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند



اس ام اس غمگین و جالب
sms ghamgin




یاد آن دوران همیشه خوش باد
الان هرجا هستی با هرکه هستی
آرزو دارم که همیشه باشی شاد



اس ام اس غمگین و جالب
sms ghamgin




آدما عادت دارن از هم دیگه بت بسازن
راه صد ساله رو یک ساعته چهار نعل بتازن
وقتی که قدیمی شد بگن دیگه خسته شدن
بگن این کهنه شده به اون یکی دل ببازن



اس ام اس غمگین و جالب
sms ghamgin




همیشه آتش عشق را اشک خاموش می کند
چه راحت معشوق عاشقش را فراموش می کند



اس ام اس غمگین و جالب
sms ghamgin




به لب هایم مزن قفل خاموشی
که در دل قصه ای نا گفته دارم
ز پایم باز کن این بند گران را
که از این سودا دلی آشفته دارم



اس ام اس غمگین و جالب
sms ghamgin




دل از غم شکسته ای دارم
بی تو جان رسید به لب
دریاب کز غمت جان خسته ای دارم



اس ام اس غمگین و جالب
sms ghamgin
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد