اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس زیبا بهمن 92 SMS Ziba




اس ام اس زیبا بهمن 92
SMS Ziba




تا دلت بخواهد بغض دارم

تا حدی که به بغض هایم خمس تعلق می گیرد …
  


اس ام اس زیبا بهمن 92
SMS Ziba




غم مخور معشوق اگر امروز و فردا می کند

شیر دوراندیش با آهو مدارا می کند …



اس ام اس زیبا بهمن 92
SMS Ziba




چــقــدر مــتــفــاوتـــنــد آدم هــا

عــشــق بــرایی یــکــی دلــگــرمــی

و بــرای دیــگــری ســرگــرمــی است …



اس ام اس زیبا بهمن 92
SMS Ziba




بیائید تا هستیم همدیگر را لمس کنیم

سنگ قبر احساس ندارد



اس ام اس زیبا بهمن 92
SMS Ziba




پزشکی قانونی علت مرگ نامبرده را

بسته شدن روزنه های امید ذکر کرد …



اس ام اس زیبا بهمن 92
SMS Ziba




عشق یعنی اختیار بدی که نابودت کند

اما اعتماد کنی که این کار را نمی کند …



اس ام اس زیبا بهمن 92
SMS Ziba




حیف که روی تو غیرت دارم

وگرنه همین سطر روسریت را برمی داشتم

تا همه ببینند چه خیالی بافته ام از موهایت …



اس ام اس زیبا بهمن 92
SMS Ziba




سکوت خطرناکتر از حرف های نیش دار است

کسی که سکوت میکند روزی سرنوشت حرف هایش را به شما خواهد گفت



اس ام اس زیبا بهمن 92
SMS Ziba




آنقدر جای تو خالیست

که هیچ گزینه ای آن را پر نمی کند حتی تمام موارد …



اس ام اس زیبا بهمن 92
SMS Ziba




شادی هایم هدیه به تو

کم بودنش را بر من خرده مگیر

این تمام سهم من از دنیاست …



اس ام اس زیبا بهمن 92
SMS Ziba




از استادى پرسیدند آیا قلبى که شکسته باز هم می تواند عاشق شود ؟

استادگفت :بله

پرسیدند : آیا شما  تا کنون از لیوان شکسته اب خورده اید؟

استادپاسخ داد آیا شما به خاطر لیوان شکسته از آب خوردن دست کشیده اید ؟



اس ام اس زیبا بهمن 92
SMS Ziba




نه سرو و نه باغ و نه چمن می خواهم

نه لاله نه گل نه نسترن می خواهم

خواهم ز خدای خویش کنجی خلوت

من باشم و آن کسی که من می خواهم



اس ام اس زیبا بهمن 92
SMS Ziba
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد