اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس شعر SMS Sher




اس ام اس شعر
SMS Sher




می خوام و می خواستمت تا نفسم بود

می سوختم از حسرت و عشق تو بَسَم بود

مشیری
  


اس ام اس شعر
SMS Sher




در این گلشن بود خاکم ، نه آن مرغ هوسناکم

که هر ساعت به گلزاری کشاند آشیانش را

شفایی اصفهانی



اس ام اس شعر
SMS Sher




سوختیم و جوهر ما بر کسی ظاهر نشد

چون چراغان شب مهتاب بی جا سوختیم



اس ام اس شعر
SMS Sher




ز پاره دل من ، هیچ گوشه خالی نیست

کدام سنگدل ، این شیشه برزمین زده است؟

شوکتی



اس ام اس شعر
SMS Sher




گر به بالینم نیامد بر مزار آمد مرا

جانسپاری در رهش آخر به کار آمد مرا

یغمای جندقی



اس ام اس شعر
SMS Sher




سر به زیر پَر از آن دارم که دیگر این زمان

با من آن مرغ غزل خوانی که می نالید نیست

فرخی یزدی



اس ام اس شعر
SMS Sher




شراب تلخ می خواهم که مرد افکن بود زورش

که تا یکدم بیاسایم ز دنیا و شر و شورش



اس ام اس شعر
SMS Sher




گرچه می گفت که زارت بکُشم ، می دیدم

که نهانش نظری با من دل سوخته بود

قیصرامین پور



اس ام اس شعر
SMS Sher




سرای توبه ، که دی کرده بودمش تعمیر

به یک کرشمه ساقیش ببین خراب امشب

نورعلیشاه



اس ام اس شعر
SMS Sher




روز مرگ و شام هجران را ز هم فرقی که بود

این به آسانی سرآمد ، آن به دشواری گذشت

دولت شاه



اس ام اس شعر
SMS Sher




روشن بگویمت که فزون بر نیاز خویش

اهل زمانه بر تو عنایت نمی کنند

معینی کرمانشاهی



اس ام اس شعر
SMS Sher




من از روییدن خاشاک بر دیوار دانستم

که نا کس کس نمی گردد از این بالا نشینی ها



اس ام اس شعر
SMS Sher




از زندگانی ام گِله دارد جوانی ام

شرمنده جوانی از این زندگانی ام

دارم هوای صحبت یاران رفته را

یاری کن ای اجل که به یاران رسانی ام

شهریار



اس ام اس شعر
SMS Sher




ویران شود این شهر که میخانه ندارد

در حسرت یک نعره مستانه بمردیم



اس ام اس شعر
SMS Sher
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد