اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس سوزوندن SMS Soozundan




اس ام اس سوزوندن
SMS Soozundan




میدانی از کجای زنگی بیشتر خسته ام ؟

آنجایی که وسط خنده هام بغض می کنم
  


اس ام اس سوزوندن
SMS Soozundan




بیچاره مترسک

سرتاسر سال از مزرعه محافظت می کرد

ولی با آغاز فصل سرما تنش هیزم کشاورز شد

آری ، پاداش وفاداری جز این نیست



اس ام اس سوزوندن
SMS Soozundan




تنها بی هوایی آدمی را خفه نمی کند

گاهی هوایی شدن آرام آرام بدون روسیاهی خاموشت می کند



اس ام اس سوزوندن
SMS Soozundan




تموم کوچه ها تاریکن اینجا

تموم آرزوها دست بادن

من از این آدمک ها ناامیدم

که چشمای منو به گریه دادن



اس ام اس سوزوندن
SMS Soozundan




سال نو میشه و زخمه من کهنه تر

پس ای زخم ، کهنه تر شدنت مبارک



اس ام اس سوزوندن
SMS Soozundan




شعر گاهی می گریاندم

اما کلمه ای نیست در جهان که بازم بدارد از گریستن



اس ام اس سوزوندن
SMS Soozundan




گذشته ها گذشته …

اما تلخ گذشته اونم برای من !



اس ام اس سوزوندن
SMS Soozundan




من همیشه از اول قصه های مادربزرگ می ترسیدم

و آخر هم به واقعیت می پیوست …

یکی بود … یکی نبود !


اس ام اس سوزوندن
SMS Soozundan




سرگرمی ام شده گرفتنِ فال حافظ

و من خسته از جواب های تکراری :

غم تمام می شود

غصه نخور

مشکلات حل می شود

و …

دلم می گیرد ، چرا حافظ نمی داند

بی او هیچ چیز تمامی ندارد جز این زندگی ؟



اس ام اس سوزوندن
SMS Soozundan




ترسم از آن است که آنقدر پیر شوم

که دندانی برای روی جگر گذاشتن نداشته باشم !



اس ام اس سوزوندن
SMS Soozundan




مطمئن باش هیچوقت فراموشت نکرده ام

فقط دیگر ساکت شده ام ، همین …



اس ام اس سوزوندن
SMS Soozundan




غم انگیزترین جدایی اونی بود که

نه کسی گفت چـــرا ؟ و نه کسی فهمید چـــــرا ؟



اس ام اس سوزوندن
SMS Soozundan




خیالت خیال رفتن ندارد …

خودت چه ؟ قصد آمدن نداری ؟



اس ام اس سوزوندن
SMS Soozundan
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد