اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه سری 2 SMS Asheghaneh




اس ام اس عاشقانه سری 2
SMS Asheghaneh




بی چشم می توان زندگی کرد ولی بی نفس هرگز

همه ی عالم چشم من ولی تو نفس من
  


اس ام اس عاشقانه سری 2
SMS Asheghaneh




اگه دنبالت میام فقط دارم حرفتو گوش می کنم !

آخه خودت گفتی برو دنبال زندگیت … !!!



اس ام اس عاشقانه سری 2
SMS Asheghaneh




روی بعضی آدما باید تشدید گذاشت

انقد که ماهن …



اس ام اس عاشقانه سری 2
SMS Asheghaneh




چه فرقی می‌کند من عاشق تو باشم یا تو عاشق من ؟

چه فرقی می کند رنگین کمان از کدام سمت آسمان آغاز شود … ؟



اس ام اس عاشقانه سری 2
SMS Asheghaneh




اتل متل یه رویا به یادتم یه دریا

خواستم اینو بدونی که تو تکی تو دنیا



اس ام اس عاشقانه سری 2
SMS Asheghaneh




به سکوت سرد مرداب قسم که تو نیلوفر چشمان منی

و دل خسته ی من می ترسد که تو پژمرده شوی



اس ام اس عاشقانه سری 2
SMS Asheghaneh




الماس وجودت بر شیشه دلم خطی کشید

که پاک کردنش بدون شکستن ممکن نیست …



اس ام اس عاشقانه سری 2
SMS Asheghaneh




کاش بودن ها را قدر بدانیم

به خـــــدا قسم نبودن ها همین نزدیکی هاست …



اس ام اس عاشقانه سری 2
SMS Asheghaneh




آرزوی من این است زیر سقف این دنیا

من برای تو باشم  تو برای من تنها …



اس ام اس عاشقانه سری 2
SMS Asheghaneh




وقتی تو با منی …

ترافیک میتونه زیباترین مکث عالم باشه …



اس ام اس عاشقانه سری 2
SMS Asheghaneh




یکی‌ از زیباترین لحظه ها‌ لحظه ای که می بینی‌

یکی‌ لبخند رو لبشه و تو میدونی‌ که تو دلیل اون لبخند هستی



اس ام اس عاشقانه سری 2
SMS Asheghaneh




نه آسمون به زمین اومده

نه زمین به آسمون رفته

نه آب دریا خشک شده

نه اتفاقی افتاده

هیچی نشده

فقط دلم برایت تنگ شده …



اس ام اس عاشقانه سری 2
SMS Asheghaneh




برو به جهنم !

چون فقط تو هستی که میتونی جهنم رو بهشت کنی !



اس ام اس عاشقانه سری 2
SMS Asheghaneh




خوبیهاست که باعث میشه آدما دلتنگ بشن

به خاطر همه ی خوبیات یه عالمه دلتنگتم !

عشقو باید باور کرد

بوسه رو باید حس کرد

احساسو باید لمس کرد

امــــــــــــــــــا دوست داشتنو باید ثابت کرد …



اس ام اس عاشقانه سری 2
SMS Asheghaneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد