اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس زیبا سری جدید بخش 6 SMS Ziba




اس ام اس زیبا سری جدید بخش 6
SMS Ziba




خنده را معنی سرمستی مکن

انکه میخندد غمش بی انتهاست…
  


اس ام اس زیبا سری جدید بخش 6
SMS Ziba




آهسته فتح کرده ای با چشمهایت هرچه داشته ام را

حالا تمام جهان من مستعمره ی توست



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 6
SMS Ziba




روزی را میبینم مرغانی که نزد ما دانه چیدند نزد همسایه تخم گذاردند

ولی ایمان دارم روزی بوی کبابشان به مشامم خواهد رسید

اندکی صبر سحر نزدیک است !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 6
SMS Ziba




دوستم!

پیراهنم را بزن بالا…

کمرم را دیدی؟

نترس چیزی نیست…!

اینها فقط جای خنجرند، من نفهمیدم در رفاقت چه شد!

“تو مواظب باش”



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 6
SMS Ziba




تـــــو که میتونستى

ایـــن همــه بـــد باشى

غلط کردی اوایل اون همــه خوب بودى…



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 6
SMS Ziba




این روزها…..شیشه شده ام…. زود میشکنم….

اما……؟!؟!

بد می برم….!



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 6
SMS Ziba




عــــادت نـــدارم درد دلـــــم را ، به هـمه کــــس بگویـــم

پس خاکـــــش میکنم زیــر چهـــــره ی خنــــدانم

تا همـــــه فکـــــر کننــــد نه دردی دارم و نه قلبــــــــــــــی



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 6
SMS Ziba




بعضی‌ وقتا باید بذاری آدما همینطوری برن

نه برای اینکه اونا واسه تو با ارزش نیستن

بلکه برای اینکه تو دیگه برای اونا با ارزش نیستی‌



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 6
SMS Ziba




عشـــــق یــعنی حـتی اگـه بدونـــی نـمیخوادتــــــ

بدونــــی نمیشـــــه امــا نتـــونی ترکــشی کنـــی..

نه خــــودشو , نه فکـــــرشو . . .



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 6
SMS Ziba




مُراقــب بــآش

به چه کسـی اِعتــمـــآد میکنی،

“شیـــــــطان” هَـــــم یه زَمــــــآنـی “فرشتـــــــــــه” بــود…



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 6
SMS Ziba




یه وقتــــــایی هست که جواب همه نگرانیـــات و دلتنگیات

میشــه یه جمله که میکوبن تو صورتــــت

“بهم گیر نـــــــده، حوصله ندارم “…



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 6
SMS Ziba




دلــــم به حال “مــا” می سوزد ، که “من و تو”

خیلی وقت است تنهایش گذاشته ایم . . .



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 6
SMS Ziba




من تو را دوست دارم

تو مرا دوست نداری

باشد ولی

من به “دوست” مشترک مان

حسودی ام می شود



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 6
SMS Ziba
نظرات 1 + ارسال نظر
مبینا یکشنبه 18 اسفند 1392 ساعت 22:56

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد