اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

پیامک جدید و زیبا در مورد تنهایی sms tanhayi in bisms




پیامک جدید و زیبا در مورد تنهایی
sms tanhayi in bisms




این روزها در خودم به دنبال یک کلیک راست میگردم

تا از خودم یک copy بگیرم و کنار خودم paste کنم

شاید از این تنهایی خلاص شدم…



پیامک جدید و زیبا در مورد تنهایی
sms tanhayi in bisms

  


یادش ستاره دنباله داری است که

آسمان را بین من و تنهایی قسمت می کند



پیامک جدید و زیبا در مورد تنهایی
sms tanhayi in bisms




تنها یک تنها میداند

تنهایی تنها درد یک تنها نیست



پیامک جدید و زیبا در مورد تنهایی
sms tanhayi in bisms




تنهایی تقدیر من نیست… ترجیحِ منه…



پیامک جدید و زیبا در مورد تنهایی
sms tanhayi in bisms




باور کن فرق بزرگیست میان کسی که

تنها مانده با کسی که تنهایی را انتخاب کرده…



پیامک جدید و زیبا در مورد تنهایی
sms tanhayi in bisms




تنهایی یعنی بعضی اشکای بی دلیل ، بی‌بهانه ، یه دفعه‌ای ، نصف‌ شبی

عجیب آدم رو آروم میکنه…



پیامک جدید و زیبا در مورد تنهایی
sms tanhayi in bisms




چه یه وجب… چه صد وجب…

تنهایی یه دنیاست!



پیامک جدید و زیبا در مورد تنهایی
sms tanhayi in bisms




تنهایی یعنی آدم واسه گوشیش که تو خونه جا مونده یه میس کال بندازه

که وقتی رسید خونه دق نکنه که هیچ تماس و مسیجی نداشته…



پیامک جدید و زیبا در مورد تنهایی
sms tanhayi in bisms




قفل هزار رمز کابوس تنهایی من

کی با سلام تو باز می شود؟



پیامک جدید و زیبا در مورد تنهایی
sms tanhayi in bisms




جایی باید باشد غیر از این کنج تنهایی تا آدم گاهی آنجا جان بدهد…

مثلا آغوش تو!



پیامک جدید و زیبا در مورد تنهایی
sms tanhayi in bisms




تنهایی ام را دوست دارم

بوی پاک نجابت می دهد



پیامک جدید و زیبا در مورد تنهایی
sms tanhayi in bisms




جلد گرفته ام عشقم را با خیال و خاطره

مبادا که تا بخورد حتی گوشه ی احساسم زیر دست این همه تنهایی



پیامک جدید و زیبا در مورد تنهایی
sms tanhayi in bisms




این روزها برای تنها شدن کافیست صادق باشی



پیامک جدید و زیبا در مورد تنهایی
sms tanhayi in bisms




تنهایی یعنی منتظر هیچکس نباشی…

تنهایی همان دلتنگی نیست…

در دلتنگیها کسی حضور دارد



پیامک جدید و زیبا در مورد تنهایی
sms tanhayi in bisms




نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد!

امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی!



پیامک جدید و زیبا در مورد تنهایی
sms tanhayi in bisms




من برای تنها نبودن، آدم های زیادی دور و برم دارم

آن چیزی که ندارم کسی برای “با هم بودن” است



پیامک جدید و زیبا در مورد تنهایی
sms tanhayi in bisms




چه تفاوت عمیقیست بین تنهایی

قبل از نبودنت و تنهایی پس از نبودنت



پیامک جدید و زیبا در مورد تنهایی
sms tanhayi in bisms




تنهایی یعنی یه بغض کهنه

یه چشم خیس

یه موزیک لایت

یه فنجون قهوه ی تلخ و یه پاکت سیگار



پیامک جدید و زیبا در مورد تنهایی
sms tanhayi in bisms




انقدر از تنهایی نترس

تو تنهایی وارد این دنیا شدی



پیامک جدید و زیبا در مورد تنهایی
sms tanhayi in bisms
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد