اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس طعنه و گله کردن


اس ام اس طعنه زدن



اس ام اس طعنه و گله کردن


کاش نـــارو هم مثل لایک زدنــــی بود

میـــزدم میزدی

نمیــــزدم نمیزدی

  
اس ام اس طعنه و گله کردن

عشق هایت را مثل

کانال تلویزیون عوض می کنی

و افتخار می کنی

که عشق برایت این چنین است

و من می خندم

به برنامه هایی که هیچکدام

ارزش دیدن ندارند


اس ام اس طعنه و گله کردن


از قــــــبل هم باید حدس مـــــی زدم می روی

“رفـــــــتنــــ ” همیشہ

حتی در دستور زبان فارســـی

لازم است


اس ام اس طعنه و گله کردن


زلالی قلبت ارزانی دیگران

من این احساس آبکی را نمیخواهم


اس ام اس طعنه و گله کردن

قرار نیست که همیشه من خوش باشم

دیروز من خوش بودم از اینکه در کنارت بودم

امروز دیگری خوش است برای با تو بودن

و فردا یکی دیگر

از تلاش دست نکش عزیزم که چشم ملتی به توست

تو می تونی


اس ام اس طعنه و گله کردن


کاش یاد تو

به سان فلفلی زیر بینی که تحریکت میکند عطسه کنی

قلبم را تحریک میکرد

تا هرآنچه از تو در قلب دارم

بیرون بریزد


اس ام اس طعنه و گله کردن


رفته ای

بعضی ها بهش میگن قسمت اما من تازگیها بهش میگم به درک


اس ام اس طعنه و گله کردن

به حق رفتی

زیادی ات کرده بود

شیرینی ام دلت را زد

به حق رفتی


اس ام اس طعنه و گله کردن


داور قلبم نه سوت دارد

نه کارت قرمز

راحت باش

تا دلت می خواهد خطا کن

سکوت میکنم باز هم سکوت میکنم


اس ام اس طعنه و گله کردن


وقتـــــی به عقب بر میگردی

متوجه میشی که جــــــای بعضیا

الان که تو زندگیت خالــــــی نیست هیـــــچ

اون موقعشم زیـــــــــــادی بوده


اس ام اس طعنه و گله کردن


.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد