اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس بوسه عاشقان

اس ام اس بوسه




اس ام اس بوسه عاشقان



چه بسیار نگاه ها در جهان سرگردانند که در چشمی جای گیرند

 و چه بسیار فریادهایی که بر سنگ خاموش  بوسه می زنند

  

اس ام اس بوسه عاشقان




شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد

 با سبدی پر از بوسه هم خواهم آمد

و آن را قبل از چیدن روی گونه هایت می کارم تا بدانی تا ابد دوستت دار


اس ام اس بوسه عاشقان



عشق را از ماهی بیاموز

که چه بی پایان آب را پر از

بوسه های بی پاسخ میکند


اس ام اس بوسه عاشقان



گفتی که می بوسم تو را ، گفتی تمنا می کنم

گفتی اگر بیند کسی ، گفتم که حاشا می کنم

گفتی اگر از پای خود زنجیر عشقت وا کنم

 گفتم ز تو دیوانه تر دانی که پیدا می کنم



اس ام اس بوسه عاشقان



با تو پر شور و نشاطم ، تو هیاهوی نگاتم ، تو یه آواز قشنگی

 من تو آهنگ صداتم ، مثل خنده رو لباتم

 مثل اشک رو گونه هاتم ، تو رو می بوسم انگار ، شاعر شعر چشاتم


اس ام اس بوسه عاشقان



اس ام اس اورژانسی :

 همین الان که داری مسیج می خونی

 خودت رو ماچ کن ، دلتنگت شدم



اس ام اس بوسه عاشقان



یک ماچ خصوصی به لبم اهدا کن !

ای دولت عشق در لبانت! لطفا. اصل چهل و چهار را اجرا کن



اس ام اس بوسه عاشقان



بوسیدن قول ماندن نیست شروع با هم بودنه

درک و هم را فهمیدن و حس به هم رسیدنه



اس ام اس بوسه عاشقان



یکی در آرزوی دیدن توست ، یکی در حسرت بوسیدن توست

 ولی من ساده و بی ادعایم ، تمام هستی ام خندیدن توست



اس ام اس بوسه عاشقان




هرگز ندیدم بر لبی لبخند زیبای تو را

 تو گل ناز منی از دور می بوسم تو را


اس ام اس بوسه عاشقان


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد