اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس سنگین و زیبا

اس ام اس برتر




اس ام اس سنگین و زیبا



بهانه میتراشی و مرا عذاب میدهی
 به روح بی قرار من تو اضطراب میدهی

دلم پر از گلایه ها ، تنم اسیر درد و خون
 ولی تو قهر با دلم برای لحظه ی مکن

  

اس ام اس سنگین و زیبا



به همون اندازه که

 ماهى دوست نداره برسه به خشکى دوست دارم


اس ام اس سنگین و زیبا



کاش نامت را با خط بریل مینوشتند

صدا کردنت کافی نیست

 شکوه اسم تو را باید لمس کرد !


اس ام اس سنگین و زیبا



سفری به دور دنیاست

 وقتی دستانم تا انتها ، رویت را نوازش می کنند


اس ام اس سنگین و زیبا



دلی دارم ز جنس سنگ و شیشه
 چنان مهرت به جانم کرده ریشه

که در شش گوشه ی قلبم نوشته
 عزیزم ، دوستت دارم همیشه


اس ام اس سنگین و زیبا



دلم چندین سال است روزه ی عشق گرفته است

 اذان افطارش را تو بگو


اس ام اس سنگین و زیبا



تنهایی یعنی :

ذهنم پر از تو و خالی از دیگران است

 اما کنارم خالی از تو و پر از دیگران است


اس ام اس سنگین و زیبا



دل آرام را بی تاب میکنی ، دل بی تاب را آرام

آخرش نگفتی:

تو ، دردی یا درمان


اس ام اس سنگین و زیبا



اگر دو نفر لبه پرتگاهی باشند کدومشون رو نجات میدی !؟

اونی که خیلی دوستش داری ؟

یا اونی که خیلی دوست داره ؟


اس ام اس سنگین و زیبا



ز تلخی سکوتت من چه بگویم
 همان بهتر که از غم ها نگویم

تو کاری کرده ای با بی وفایی
 دگر از عشق خود با کَس نگویم


اس ام اس سنگین و زیبا



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد