اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس و متن عاشقانه

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس و متن عاشقانه


اسکناسه مچاله ی تو دستمو سمت راننده تاکسی گرفتم ، گفت : یه نفری ؟
آهسته گفتم خیلی وقته

  

اس ام اس و متن عاشقانه


همه خوابند و من بیدارم امشب
 دلم کرده هوای یارم امشب

غم عشق و فراقش مرهمی نیست
 مداوای امید دیدارم امشب


اس ام اس و متن عاشقانه


غمی نیست

 جز درد لا علاج دوری


اس ام اس و متن عاشقانه


تو باور نداری این حرف ها را !

وگرنه من سالهاست برای آنکه در فال تو باشم

 در قهوه ی تو غرق شده ام


اس ام اس و متن عاشقانه


نمیدانم
سر سفره دلت

چه به خوردم دادی
که هنوز هم نمیتوانم

نمکدان بشکنم؟!


اس ام اس و متن عاشقانه


ای همیشه جاودانه در میان لحظه هایم

 غصه معنایی ندارد تا تو میخندی برایم


اس ام اس و متن عاشقانه


دوست داشتن نم نم باران است

 کم کم می آید و به درازا میکشد

 بارانی دوستت دارم


اس ام اس و متن عاشقانه


هرکس جای من بود ، می بُرید

اما من هنوز می دوزم ، چشم امید به راه


اس ام اس و متن عاشقانه


هزار بار هم از این دنده به آن دنده شوی فایده ندارد

این تخت خواب “آغوش” کم دارد


اس ام اس و متن عاشقانه

تعداد دقیق مژه هایت را میدانم

تعجب نکن

مگر زندانی کاری جز شمردن میله های زندانش دارد ؟


اس ام اس و متن عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد