اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دلبری

اس ام اس احساسی




اس ام اس دلبری


هراس یعنی من باشم

 تو باشی و حرفی برای گفتن نباشد

  

اس ام اس دلبری


این روزها بدجور به تو آغشته ام

 از صافی ردم کن و ببین که جز تو هیچم نمی ماند


اس ام اس دلبری


اگر گدا یاد پادشاه نکند

پادشاه چه داند گدایی هم هست

 گدای دیدارتم پادشاه


اس ام اس دلبری


شبها اتاقم ماه ندارد

 چشمانت را قرض می دهی تا صبح


اس ام اس دلبری


این موهبت الهی ست صبح چشم بگشایی و یادت بیاید

دوستی داری آبی تر از آسمان

زلالتر از شبنم و روشنتر از صبح


اس ام اس دلبری


من تو را به دلم قول داده ام

 نگذار بدقول شوم !


اس ام اس دلبری


به روزها دل مبند ، روزها به فصل که میرسند رنگ عوض میکنند

با شب بمان ، شب گرچه تاریک است

 لیکن همیشه یک رنگ است


اس ام اس دلبری


میگویند دلتنگت نباشم

 خدای من !

انگار به آب میگویند خیس نباش


اس ام اس دلبری


گاهی مرا یاد کن

 من همانم که اگر ساعتی از من بی خبر بودی

آسمان را به زمین میدوختی


اس ام اس دلبری


تقصیر تو نیست

همیشه همین گونه بوده

برو اما من پشت سرت دست نه

دل تکان می دهم


اس ام اس دلبری

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد