اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس مرا ببوس....

اس ام اس بوسه




اس ام اس مرا ببوس....


چه خوب !  که من بهشت را

به بوسه های تو بخشیدم !
حالا
همه جا بوی بهشت دارد و
من ،
عطر بوسه های تو !

  

اس ام اس مرا ببوس....


دارد عــادتــم مـی شـود

کــه بــا دلــهره تــو را بـــبوسـم !

مثل ِ گنجــشک هــا
کــه هــرگــز
آســوده از زمیـن ، دانــه برنمـی چیـنند!


اس ام اس مرا ببوس....


آن روزها : تو و بوسه های داغ …

این روزها : مـن و داغ بوسـه ها …


اس ام اس مرا ببوس....


از صورتت نقاشی کشیده ام

همانطور که دلم میخواست باشی

حالا چشمهایت فقط مرا میبیند

و لبخند همیشگیت
لحظه های نبودنت را
میپوشاند
فقط مانده ام
هوس بوسیدنت را چه کنم؟


اس ام اس مرا ببوس....

تــمام زخم هایــم

مـرهمـش لـب هــای ِ تــوست

بـوسه نـمی خواهــم !

فـقـط حرفــی بـــزن …


اس ام اس مرا ببوس....


خیره است چشم خانه به چشمان مات من

خالی است بیصدا و سکوتت حیات من

حق السکوت میطلبد از لبان تو

چشمان لا ابالی و لبهای لات من !


اس ام اس مرا ببوس....


شبی پر کن از بوسه ها ساغرم
 به نرمی بیا همچو جان در برم
تنم را بسوزان در آغوش خوش
 که فردا نیابند خاکسترم . . .


اس ام اس مرا ببوس....


من بـــهـــــــــــــــانه می گیرم و

تــــــــــــــو

دهانـــــم را

با یک “بـــــــــــــوســــــــه” ببند…


اس ام اس مرا ببوس....


دلم بوسه ای میخواهد…

که از فشارش , چشمانم سیاهی رود!

چقدر این سرگیجه ای که از مستی عشق برمی خیزد را دوست دارم !


اس ام اس مرا ببوس....


بوسه یعنی لذت دلدادگی
 لذت از شب لذت از دیوانگی
بوسه آغازی برای ما شدن  / لحظه ای با دلبری تنها شدن
بوسه آتش می زند بر جسم و جان
  بوسه یعنی عشق من با من بمان . . .


اس ام اس مرا ببوس....
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد