اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دلدادگی

اس ام اس عاشقانه





اس ام اس دلدادگی


تا تو هستی که دستانم را بگیری

آرزو میکنم هر روز زمین بخورم

 کاش تابستانها هم برفی بود

  

اس ام اس دلدادگی


لحظه ی شیرینی که به تو دل بستم
از تو پرسیدم من : تو منی یا من تو
و تو گفتی هر دو ، و به تو پیوستم
گفتم ای کاش پناهم باشی
همه جا و همه وقت تکیه گاهم باشی
و تو گفتی هستم
 تا نفس هست کنارت هستم


اس ام اس دلدادگی


آدم ها برای هم سنگ تمام می گذارند
 اما نه وقتی که در کنارشان هستی ، نه
آنجا که در میان خاک خوابید
 سنگ را تمام می گذارند و می روند


اس ام اس دلدادگی


دیگر ناراحت نیستم
دلم تنگ نیست
تنها نیستم
کسی چه میداند
شاید دعاهام مستجاب شده
و راضی به رضای خدا شده ام


اس ام اس دلدادگی


و بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد
 و برف نا امیدی بر سرم یک ریز می بارد
چگونه بگذرم از عشق ، از دلبستگی هایم
 چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم


اس ام اس دلدادگی


دقت کردین جمله ی “دوستت دارم” سوالی نیست

ولی همه بعد از گفتنش منتظر جوابن


اس ام اس دلدادگی


عشقت به دلم اگر بتابد چه کنم
بهرت به سرای من بخواب چه کنم
یک دم به سوال جوابده ای دوست
روزی که دلم تورا بخواهد چه کنم


اس ام اس دلدادگی


“تو” آن نیستی که به یادت بیاورم

 “تو” آن همیشه ای که به یادم می مانی


اس ام اس دلدادگی


دستانت رو دور گردنم حلقه کن بانو

این دوست داشتنی ترین شالگردن شب های سرد من است

 باور کن …


اس ام اس دلدادگی


دیگر تمام شد

آرزو هایم را گذاشتم در کوزه با آبش قرص های اعصابم را میخورم


اس ام اس دلدادگی

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد