اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس بوسه های عاشقانه

اس ام اس بوسه





اس ام اس بوسه های عاشقانه


لبانت را می بوسم
قند ِ دلت آب می شود
و تا ابد
نمک گیر
شیرینی لبان تو می شوم

  

اس ام اس بوسه های عاشقانه


بوسه‌ ، بهترین سرقتِ دنیاست

چون هم دزیدیش حال میده

 هم پس دادنش 


اس ام اس بوسه های عاشقانه


بعد از گذشت ِاین همه سال عاشقم هنوز

هر چند اگر نمانده مجال عاشقم هنوز

در آرزوی بوسه ای از آن لبم، ببین

با این همه امید محال عاشقم هنوز . . .


اس ام اس بوسه های عاشقانه


اگه میشد با بوس شارژت کنم

اینقدر می بوسیدمت که دائمی بشی


اس ام اس بوسه های عاشقانه


یک فرصت به من بده که غلط ببوسمت

و تمام طول سال را جریمه ام کن

که از روی آن هزار بار تمرین کنم


اس ام اس بوسه های عاشقانه

بوسه هایت را کش بده

من می میرم که این لحظه ها را زندگی کنم


اس ام اس بوسه های عاشقانه


و زندگی از جایی

شروع میشود

که بی هوا بوسیده میشوی…


اس ام اس بوسه های عاشقانه


تلخ است ، تلخ تلخ ، این زندگی
اما
” لب هایت ”
عجب تعادلی برقرار کرده است …
شیرین است ،شیرین شیرین …
در برابر این زندگی …


اس ام اس بوسه های عاشقانه


مرا ببوس نه یک بار که هزار بار

بگذار آوازه عشقبازیمان چنان در شهر بپیچد که روسیاه شوند

آنها که بر سر جداییمان شرط بسته اند!


اس ام اس بوسه های عاشقانه


…و از جـــایِ بـــوسـه هــایِ تـــو

بــر شـــانـه هــایــــم

خـــورشیـد بــــالا مـی آیــــد


اس ام اس بوسه های عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد