اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عشق و بوسه

اس ام اس بوسه




اس ام اس عشق و بوسه


هنگام بارش باران سرت را رو به آسمان نگیر

من به بوسه ‏‏‏‏‏‏‏های باران

روی صورتت هم حسودی میکنم

  

اس ام اس عشق و بوسه


داغتـــریـن آغــــوش هـــا را از تنـت
و شیـریـــن تـریــن بــوســـه هـــا را از لبـــانت

بیـــرون میکشـــم

بــه تـلـــافـی تمـــامـ ِ روزهــایـــی کـــه میخــــواهمت
و نیسـتـــی  . . .


اس ام اس عشق و بوسه


سـیــاه مـشق ِ پــشت ِ چــشـمـهـایــت
دسـت خـــط ِ کــیـست

که بــوســیـدنــش
سـجــده ی واجــب دارد


اس ام اس عشق و بوسه


دیگر هیچ مزه اى دلچسب نخواهد بود

من تمام حس چشاییم را

روى لبانت جا گذاشته ام …


اس ام اس عشق و بوسه


مــرا ببــوس
روزهــای سختــی در پیــش اســت

بگــذار تــو را
کمــی پــس‌انــداز کنــم!


اس ام اس عشق و بوسه


بوسیدن تو تنها تکراریست که تکراری نمی شود


اس ام اس عشق و بوسه


کاش فراموشت می‌کردم
با عبورِ هر نفس

در ازدحامِ خاطره‌ی لب‌ها
از ولوله‌ی بوسه و مکث


اس ام اس عشق و بوسه


فنجان چای توام

 ببین چگونه قند در دلم آب می شود به شوق لبت


اس ام اس عشق و بوسه


درست وســـــط پیشــــانـــی ات

می شـــود قبلـــــه گــاه لبـهــای مــــــن

بـــــــوسه هــایـــــم را همان جــا حوالـــــه می کنـــــم


اس ام اس عشق و بوسه


بخــواب تــا نگــاهــت کنــم
و بــرای هــر نفــس تــو

بــوســه‌ای بنشــانــم بــه طعــم
هــر چــه تــو بخــواهــی


اس ام اس عشق و بوسه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد