اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

متن عاشقانه با عکس ax asheghaneh

اس ام اس بوسه



متن عاشقانه با عکس
 ax asheghaneh


به اندازه ی تمام بوسه های
 بی پاسخی که ماهی به دریا میزنه
دوست دارم

  

متن عاشقانه با عکس
 ax asheghaneh



لبخند
 ارزانترین راهی است که می توان
 توسط آن نگاه را وسعت داد


متن عاشقانه با عکس
 ax asheghaneh



یادت رفت ؟
عاشق را نه شب تهدید می‌‌کند ، نه مرگ
فقط فاصله


متن عاشقانه با عکس
 ax asheghaneh



ماه به من گفت،اگر دوستت به تو پیامی نمی دهد
 چرا ترکش نمی کنی؟

به ماه نگاهی کردم و گفتم آیا آسمان تو را ترک می کند
 زمانی که نمی درخشی؟


متن عاشقانه با عکس
 ax asheghaneh



گاهی فرار می کنم از فکر کردن به تو
مثل رد کردن آهــــــــــنگی که خیلی دوستش دارم…….!!!


متن عاشقانه با عکس
 ax asheghaneh



دل من نرمترازجنس حریر
دلم از جنس بلور
گرتو راقصد شکستن باشد
سنگ بی انصافی است یک تلنگر کافی است


متن عاشقانه با عکس
 ax asheghaneh



چرا دیوونگی نسبت به حساب نمیاد؟
مثلا بگن تو چه نسبتی باهاش داری؟
منم بگم دیوونشم


متن عاشقانه با عکس
 ax asheghaneh



امشب ز غمت میان خون خواهم خفت
و زبسترِ عافیت برون خواهم خفت
باور نکنی خیال خود را بفرست تا در نگرد که بی تو چون خواهم خفت


متن عاشقانه با عکس
 ax asheghaneh



عشق آن نیست
که هر لحظه کنارش باشی
عشق آن است که پیوسته به یادش باشی


متن عاشقانه با عکس
 ax asheghaneh



شمع اگر پروانه را سوزاند
 خیر از خود ندید آه عاشق زود گیرد
دامن معشوق را


متن عاشقانه با عکس
 ax asheghaneh

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد