اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید و عاشقونه SMS JADID VA ASHEGHOONE

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس جدید و عاشقونه
SMS JADID VA ASHEGHOONE



همه دردم این بود
عشقش بودم وقتایی که عشقش نبود . . . !

  

اس ام اس جدید و عاشقونه
SMS JADID VA ASHEGHOONE



سهم “من” از “تو” عشق نیست ، ذوق نیست ، اشتیاق نیست
همان دلتنگی بی پایانی ست که روزها دیوانه ام می کند


اس ام اس جدید و عاشقونه
SMS JADID VA ASHEGHOONE



به عمل شکستی و به دل بستی کدامین عشق؟
نگو که ان ** خدا خدا میگفت کلاه بر سر میکرد


اس ام اس جدید و عاشقونه
SMS JADID VA ASHEGHOONE



در دلم ارزوئ امدنت میمیرد رفته ای اینک
اما آیا باز بر می گردی؟
چه تمنای محال
خنده ام می گیرد!!!


اس ام اس جدید و عاشقونه
SMS JADID VA ASHEGHOONE



سلامى کن به خداحافظیت قسم دلم برایت تنگ شده


اس ام اس جدید و عاشقونه
SMS JADID VA ASHEGHOONE



همین مسیر را مستقیم بروى
 میرسى به دوراهى,یک راه به من ختم میشود
آن دیگرى به ختم من


اس ام اس جدید و عاشقونه
SMS JADID VA ASHEGHOONE



امشب به رسم عاشقی یادی زیاران میکنم
درغربتی تاریکو سرد ازغم حکایت میکنم
امشب وجودم خسته است ازسردی دلهای سرد
آیا تو هم در یاد من هستی دراین شب های سرد؟


اس ام اس جدید و عاشقونه
SMS JADID VA ASHEGHOONE



تمام دارایی های من رنجی است که ازدوری تومیکشم


اس ام اس جدید و عاشقونه
SMS JADID VA ASHEGHOONE



در این دنیا عشق رنگی ندارد
مگر این که حضور من و تو
ان را رنگین نماید


اس ام اس جدید و عاشقونه
SMS JADID VA ASHEGHOONE



دلم یک شب تنهایی میخواد
با یه عالمه “تو” و …
تموم گوشه کنارهای آغوشت !!!


اس ام اس جدید و عاشقونه
SMS JADID VA ASHEGHOONE
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد