اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

پیامک تنهایی جدید payamak tanhaei

اس ام اس تنهایی



پیامک تنهایی جدید
payamak tanhaei



من به انداز چشمان تو غمگین ماندم و اندازه هر برق نگاهت نگران
تو به اندازه تنهایی من شاد بمان

  

پیامک تنهایی جدید
payamak tanhaei


دیگر تنهاییم را با کسی قسمت نخواهم کرد
یک بار قسمت کردم چندین برابر شد !


پیامک تنهایی جدید
payamak tanhaei


حالا که رفته ای پرنده ای آمده است
 در حوالی همین باغ روبرو هیچ نمی خواهد
فقط می گوید : کو کو . . .


پیامک تنهایی جدید
payamak tanhaei


با من بمان ، نه برای اینکه در دنیای بی رحم تنها نباشم
 با من بمان تا در دنیای بی رحم تنهاییم ، تنهاترین باشی . . .


پیامک تنهایی جدید
payamak tanhaei


باران حضورت که ببارد
 تنهایی ام خشکسالی اش را تعطیل می کند
به حرمت قطراتی از جنس تو .


پیامک تنهایی جدید
payamak tanhaei


یادم نرود که : من تنها هستم .
اما تنها من نیستم !


پیامک تنهایی جدید
payamak tanhaei


به همان قدر که چشم تو پر از زیبایی است
 بی تو دنیای من ای دوست پر از ” تنهایی ” است


پیامک تنهایی جدید
payamak tanhaei


هرچند تنهایی را دوست ندارم
 اما دوست دارم در قلب تو تنهای تنها باشم


پیامک تنهایی جدید
payamak tanhaei


از تنها بودنم راضی نیستم
 اما خوشحالم که با خیلی ها نیستم


پیامک تنهایی جدید
payamak tanhaei


دیرگاهیست که تنها شده ام
قصه غربت صحرا شده ام
وسعت درد فقط سهم من است
باز هم قسمت غم ها شده ام


پیامک تنهایی جدید
payamak tanhaei
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد