اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس خسته sms khaste

اس ام اس خسته از روزای تکراری



اس ام اس خسته
sms khaste



مرا اندکی دوست بدار اما طولانی

  

اس ام اس خسته
sms khaste



زخم هایت راپنهان کن،آدم ها عجیب
بانمک شده اند


اس ام اس خسته
sms khaste



هرلحظه بهانه ی تو رامیگیرم,هرثانیه بانبودنت درگیرم
حتی تواگربه خاطرم تب نکنی,من یکطرفه برای تو میمیرم.


اس ام اس خسته
sms khaste



اجازه خدا؟؟؟میشه ورقمو بدم؟
میدونم وقت امتحان تموم نشده ولی خسته شدم…


اس ام اس خسته
sms khaste



این روزها” دوستت دارم”ها
دیگر قلب کسی را به تپش وا نمیدارد

و گونه کسی را سرخ نمیکند…

مشکل از دوست داشتن نیست،
مشکل از تکرار است…!


اس ام اس خسته
sms khaste



از دستم رفتی
کاش از دلم هم می رفتی!


اس ام اس خسته
sms khaste



امشب اى دوست به یادت اشک جارى میکنم
باتمام خاطراتت بى قرارى میکنم
شمع سوزانت منم اینگونه خاموشم نکن،درکنارت نیستم امافراموشم نکن.


اس ام اس خسته
sms khaste



ای دل از تو گلایه دارم
وعده ی خیسی چشمانم را نداده بودی ..!!


اس ام اس خسته
sms khaste



سوختم و خاکستر شدم خاکسترم را باد برد
عزیزترین کسم من را از یاد برد


اس ام اس خسته
sms khaste



عشق یعنی سوختن با ساختن , زندگی را باختن
عشق یعنی یک روز مُرده یک روز زنده
عشق به معنای یه نمیه راه ناتمام


اس ام اس خسته
sms khaste

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد