اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه مرداد 92

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه مرداد 92


در فصل تگرگ عاشقت میمانم

با ریزش برگ عاشقت میمانم

هر چند تبر به ریشه ام میکوبی

 تا لحظه مرگ عاشقت میمانم

  


 

اس ام اس عاشقانه مرداد 92


آسمان جای عجیبیست نمیدانستیم

عاشقی کار غریبیست نمیدانستیم

عمر مدیون نفس نیست نمیدانستیم

عشق کار همه کس نیست نمیدانستیم



اس ام اس عاشقانه مرداد 92


دلی را نشکن شاید خانه خدا باشد

کسی را تحقیر مکن شاید محبوب خدا باشد

از کمکی دریغ مکن شاید کلید بهشت باشد

سر نماز اول وقت حاظر شو

 شاید آخرین دیدارت با خدا باشد در زمین


اس ام اس عاشقانه مرداد 92


این اس ام اس از کشور عشق

شهر مهر محله مصفا پلاک محبت

طبقه رفاقت زنگ صداقت اومده تا بهت بگه دوستت دارم



اس ام اس عاشقانه مرداد 92



شبی از سوز گفتم قلم را

 بیا بنویس غم های دلم را

 قلم گفتا برو بیمار عاشق

ندارم طاقت این بار غم را



اس ام اس عاشقانه مرداد 92


تو طراوت باران

 تو سخاوت زمینی

تو کرانه های قلبم

بهترین تو بهترینی



اس ام اس عاشقانه مرداد 92


آنچنان کز برگ گل عطر گلاب آید برون

تا که نامت می برم از دیده آب آید برون



اس ام اس عاشقانه مرداد 92



تقصیر دلم نیست که

 در کنج دلم جا داری

خوشگلی با نمکی

 دو چشم زیبا داری



اس ام اس عاشقانه مرداد 92


یار با ماست

 چه حاجت که زیادت طلبیم



اس ام اس عاشقانه مرداد 92


احساس مهربان تو عطریست

که هر لحظه به مشامم می رسد

نازنینم فردا زیباست و تو زیباتر از فرداها


اس ام اس عاشقانه مرداد 92

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد