اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه غمگین

اس ام اس جدید


اس ام اس عاشقانه غمگین



از غمت اشک نریزم تو بگو پس چه کنم

آتش قلب خود را با چه خاموش کنم

مطمئن باش که مهرت نرود از دل من

مگر آن روز که در خاک شود منزل من


  

اس ام اس عاشقانه غمگین


عشق دیگر از شفقت بر کنار افتاده است

 هرچه عاشق زارتر معشوق از او بیزارتر


اس ام اس عاشقانه غمگین



من نه آنه بودم که آسان رفتم اندر دام عشق

 آفرین بر فرط استادی آن صیاد باد



اس ام اس عاشقانه غمگین



تو دریا بودی و من قایقی خرد

که هرجا خواست امواجت مرا برد

دلم پارو زن بیچاره ای بود

 که در امواج عشقت یک شبی مرد



اس ام اس عاشقانه غمگین


دیدار شما آرزوی ماست !

روابط عمومی چشمان بی قرار



اس ام اس عاشقانه غمگین


در دلی ، هر چند دوری ار نظر

خوش تر آن روزی که باز آیی ز در

با تو ما را خوش ترین دیدار باد

 هر کجا هستی خدایت یار باد



اس ام اس عاشقانه غمگین


تقدیم به کسی که کنارم نیست ولی حس بودنش به من شوق زیستن میدهد



اس ام اس عاشقانه غمگین


عاشق بهترین ها نباش ، بهترین باش تا بهترین ها عاشق تو باشند . . .


اس ام اس عاشقانه غمگین



یکباره بهانه ای به سر خواهم کرد

 تن پوش غم از قلب به در خواهم کرد

بر شوق رسیدن تو دل خواهم داد

 هم دوش هوای تو سفر خواهم کرد


اس ام اس عاشقانه غمگین

مهم نیست در زندگی چه داری

 مهم اینه که چه کسی را داری


اس ام اس عاشقانه غمگین

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد