اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه زیبا


اس ام اس جدید


اس ام اس عاشقانه زیبا


در مسابقه زندگی گل زدن هنر نیست

 گل شدن هنر است

تقدیم به سرور گلها


  
اس ام اس عاشقانه زیبا

روزها نو نشده کهنه تر از دیروزند

گر کند یوسف زهرا نظری نوروز است

لحظه ها در تپش تاب و تب آمدنش

آسمان چشم به راه قدمش هر روز است

ای خدا کاش شود سال نوام عید فرج

که نگاهم نگران و منتظر آن روز است


اس ام اس عاشقانه زیبا


اگه دنیا رو بهم بدن تا بی خیال تو بشم

 تو رو میگیرم و بی خیال دنیا میشم


اس ام اس عاشقانه زیبا


آروم زل بزن به گوشیت

کاری ندارم

فقط خواستم بگم دیوونه همین نگاهتم


اس ام اس عاشقانه زیبا


بی تو شبها در دلم فال غزل وا میکنم

هر کجا نام تو آمد ، خوب معنا میکنم

گفته ام یا نه برایت ، بی حضور چشم تو

موقع دل تنگیم دریا تماشا میکنم


اس ام اس عاشقانه زیبا

در مسابقه زندگی گل زدن هنر نیست

 گل شدن هنر است

تقدیم به سرور گلها


اس ام اس عاشقانه زیبا


به درد هم خوردیم خوب است

 به شانه بار هم بردیم خوب است

در این دنیا که پایانش به مرگ است

 برای  هم اگر مردیم خوب است


اس ام اس عاشقانه زیبا

گلهای آفتاب گردون تو روزهای ابری بلاتکلیفند

مثل من و تو روزهای بی تو بودن


اس ام اس عاشقانه زیبا


هنوزم انتظار و انتظار است

 هنوزم دل بی تو بی قرار است

هنوز خواب میبینم به شب ها

همان مردی که بر اسبی سوار است

همان مردی که جمعه آید روزی

 همان مردی که پایان انتظار است

اس ام اس عاشقانه زیبا

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد