اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس خنده دار و سر کاری


اس ام اس خنده دار



اس ام اس خنده دار و سر کاری


دعای خالصانه یک کودک

خدایا

 لطفا برای خانمهای فقیری که توی کامپیوتر بابام

هستند لباس بفرست

   

اس ام اس خنده دار و سر کاری



با عرض سلام

می خواستم برای نیامدن به خانه شما در ماه رمضان عذرخواهی کنم و

 برای جبران آن نیت کردم کفاره آن را بدهم که اگر خدا قبول کند

 ۶۰ روز اعم از نهار و شام در خدمت شما خواهم بود


اس ام اس خنده دار و سر کاری



غضنفر ماشین تخلیه فاضلاب می خره

پشتش می نویسه

ر*یــــــدن شما روزی ماست


اس ام اس خنده دار و سر کاری



دیشب خیلی هواتو کرده بودم

تو فکرت بودم که خوابم برد

فرشته آرزو ها رو تو خواب دیدم گفت یه آرزو بکن ، منم تو رو خواستم

فرشته آرزو ها گفت

 ما تو کار جنس بنجل نیستیم


اس ام اس خنده دار و سر کاری



 زندگی زیباست

بدون تو زیباتر هم میشه


اس ام اس خنده دار و سر کاری



برای اینکه زیباترین عروس سال شوید

پایین رو بخوانید

 اعتماد به نفست منو کشته

فکر میکنی شوهر گیرت میاد ، عروس میشی


اس ام اس خنده دار و سر کاری



شنیدم آدم شدی

 ناراحت شدم

اما بعد تحقیق کردم دیدم شایعه بوده

هنوزم فرشتـه ای


اس ام اسخنده دار و سر کاری



اگه دلت گرفته برو پائیین

اگه فکر میکنی هیچکس دوست نداره

برو پائیین

اگه خیلی تنها موندی برو پائیین

یعنی اینقدر بدبختی !؟؟!

 خاک تو سرت


اس ام اس خنده دار و سر کاری



هرچی هستی همون باش

 هرچی نیستی نگو کاش


اس ام اس خنده دار و سر کاری




ترکه ماهواره میخره زنش بهش میگه پولشو از کجا آوردی

میگه : تلوزیون رو فروختم


اس ام اس خنده دار و سر کاری


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد