اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس خنده دار جدید

اس ام اس خنده دار

اس ام اس
خنده دار جدید


به یه آدامس میگن آرزوت چیه ؟

میگه : زیر دندون اصفهانی جماعت نیوفتم !!!


  
اس ام اسخنده دار جدید

اگه کسی بهت گفت خوشگل

 اول یه لبخند ملایم بزن بعد با مشت بزن تو چشمش تا دیگه مسخرت نکنه

 

اس ام اس خنده دار جدید
 

بچه ها می گن تو اهل سینمایی

 ما سر یه چیز دعوامون شده

مگه راکی همون

 رمبو نیست ؟!؟ البته اگه خوابی لازم نیست الان اس ام اس کنی، فردا صبح هم بگی

 مشکلی نیست

 ولی ما رو بی خبر نذار !!!


اس ام اس خنده دار جدید


تا حالا فکر کردی کی بیشتر از همه برات می میره ؟

دنبال چی می گردی

من که این پایین جا نمیشم


اس ام اس خنده دار جدید


 سلام عزیزم، خوبی؟

اگه دلت برام تنگ شده ساعت ۹ بیا تا با خودم ببرمت.

آخه تازگی ها تو شهرداری استخدام شدم!


اس ام اسخنده دار جدید


 شرمنده که SMS خالی بود

ولی عوضش پریدن شما روی گوشی عالی بود!


اس ام اس خنده دار جدید


می خواستم ببینم ساعت چنده؟

چون ساعتم خوابیده دلم نیومد بیدارش کنم!


اس ام اس خنده دار جدید


من آلان تو آمریکا هستم

 می خواستم ببینم راسته می گن

وقتی اینجا روز باشه اونجا شبه؟


اس ام اس خنده دار جدید


 خوابی؟ خوب اشکالی نداره

 هر وقت بیدار شدی بهت می گم… بخواب


اس ام اس خنده دار جدید


می دونی چرا آدم وقتی بزرگ میشه

با خودکار می نویسه ؟

برا اینه که یاد بگیره هر اشتباهی پاک شدنی نیست


اس ام اس خنده دار جدید
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد