اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس خنده دار و زیبا



اس ام اس خنده دار


اس ام اس خنده دار و زیبا

احساس تو

نسبت به من

از نظر عشق کدامیک از گزینه های زیر است ؟

الف ) گزینه ب

ب ) گزینه ج

ج ) گزینه د

د ) میمیرم برات


  

اس ام اس خنده دار و زیبا


میدونی بی مغز ها سکته مغزی نمیکنن

خوش به حالت واقعا


اس ام اس خنده دار و زیبا


میدونی چرا عروس و داماد بعد از عقد

 عسل میخورن

چون مزه گوهی که خوردن عوض بشه


اس ام اسخنده دار و زیبا


اگر برای کسی ناز میکنی و نازت رو میخره

و اگر خیلی دوسش داری و نمیتونی بهش بگی

زود بهش بگو

چون یکدفعه بهت میگه برو گمشو ضایع میشی


اس ام اس خنده دار و زیبا


گفتی تو دلم اول و آخر خودتی

 از هرچه که دارم ، بهترینش خودتی

خندیدم و زیر لب مکرر گفتم

 شاهزاده قصه های من ، خر خودتی


اس ام اس خنده دار و زیبا


تو مراسم ختم غضنفر اعلام میکنن :

مرحوم وصیت کرده مشکی نپوشید

فامیلاش میگن مرحوم غلط کرده

 ما به احترامش میپوشیم


اس ام اس خنده دار و زیبا


گناه من نیست که بعد از < تو > . < او > آمد تقسیر قوانین دستوری است


اس ام اس خنده دار و زیبا


ای کاش باران بودم تا غبار از صورتت می شستم

خودت که سال به سال صورتت رو نمی شوری


اس ام اس خنده دار و زیبا


با خرید یکی از سیم کارتهای اعتباری ایرانسل و

دریافت سیم کارت هدیه صاحب دو دوست

پسر جدید دیگر شوید.طرح چند دوست پسری ایرانسل


اس ام اس خنده دار و زیبا
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد