اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس خنده دار و جوک

اس ام اس خنده دار


اس ام اس
خنده دار و جوک


 اگر همسفر عشق شدی

قربونت کرایه ما رو هم حساب کن


  
اس اماس خنده دار و جوک

دروغ نیست اگر بگوویم

که بی تو، زنده مانی میکنم

 نه زندگانی


اس ام اس  خنده دار و جوک


اگه گفتم عاشقتم ؛ اگه گفتم دیوونتم

اگه گفتم فقط تو رو می خوام

 
داشتم خواب براد پیت رو می دیدم ! توهم فانتزی نزنی


اس اماس خنده دار و جوک

از کجا می فهمی که خانمی قصد دارد یک حرف هوشمندانه بزند

وقتی جمله اش را با

 “روزی از یک مرد شنیدم “

شروع کند!


اس اماس خنده دار و جوک


هر وقت کسی رو دیدی احساس کردی

میخواد بغلت کنه و فقط تو می بینیش

زبونت بند اومده ، صدایی نمیشنوی و زمان نمیگذره


مطمئن باش اون عزراعیله


اس اماس خنده دار و جوک

از غضنفر میپرسن شراب زندگی یعنی جه ؟

میگه

 نمیدونم ، من فقط دوغ میخورم


اس اماس خنده دار و جوک


دو شاخه گل ، دو جام مستی

به قربانم بری هرجا که هستی


اس اماس خنده دار و جوک


بابام گفت : عشق کشکه !

منم جواب دادم

 زندگی هم آشه ، بدون کشک بی مزه میشه


اس اماس خنده دار و جوک


می دونی نصف النهار چیه؟

 شامی است که از نهار باقی مانده


اس اماس خنده دار و جوک


به غضنفر میگن از چه لبی خوشت میاد

 میگه از لب جوب


اس اماس خنده دار و جوک


.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد