اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس خنده دار و سر کاری


اس ام اس خنده دار


اس ام اس
خنده دار و سر کاری

هیچ چیز برای من لذت بخش تر از این نیست

که من برای تو اس ام اس بدم

و تو خر کیف بشی


   

اس ام اس خنده دار و سر کاری


از پیست موتور سواری مزاحمتون میشم !

میتونم یه دور رو لبات بزنم


اس ام اس خنده دار و سر کاری


همه شب فکرم این است و همه شب سخنم !

گر روم دیر به منزل

 چه بگویم به زنم


اس ام اس خنده دار و سر کاری


امکانات زندگی در عشایر :

غذا : کشک

یخچال : مشک

حمام : تشت

دستشوئی : دشت


اس ام اس خنده دار و سر کاری


تا آخرش نرو هیچی آخرش نیست

به جون خودم راست میگم

نرو هیچی تهش نیست

نرو دیگه

اعتیاد رو میگم


اس ام اس خنده دار و سر کاری


امروز عکست رو توی روزنامه دیدم

فکر کردم خیلی معروف شدی و همه میشناسنت

خوب که نگاه کردم

بالاش نوشته بود گمشده


اس ام اسخنده دار و سر کاری


پیامک های ضدحالی شما را به بالاترین قیمت خریداریم

(سازمان حال و هول کشور)


اس ام اس خنده دار و سر کاری


ببخشید این موقع شب بیدارت کردم میخواستم ببینم

هنوزم داری خواب پنبه دانه میبینی


اس ام اس خنده دار و سر کاری


 همیشه با کسی رفاقت کن و دوست باش

که وقتی دعوات شد زورت بهش برسه و بتونی بزنیش


اس ام اس خنده دار و سر کاری


وقتی پیر میشی ، ممکنه موهاتو از دست بدی یا امکان داره

دندون هات خراب بشه و از دست بره

ولی زیبائیت رو از دست نمیدی

چون آدم چیزی رو که نداره ، هیچوقت از دست نمیده


اس ام اس خنده دار و سر کاری
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد