اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس برای دوستان با معرفت


اس ام اس برای دوست


اس ام اس
برای دوستان با معرفت


دوستی این نیست

بی معرفتی سنگدلی نامردی

دوستی این نیست

این نیست که دیرآمدی و زود روی

  
اس ام اس برای دوستان با معرفت


سلامتی رفیقی

که وقتی رو ترازو میره معرفتش بیشتر از وزنشه


اس ام اس برای دوستان با معرفت



صبرت که تمام شد ، نرو

معرفت تازه از آن لحظه آغاز میشود



اس ام اس برای دوستان با معرفت



از زشــتی کردار تو هم خسته شدم

بی معرفتی دیده و بشکسته شدم

پژواکم و در ســـینه صد کوه اســـی

بی مهری و غم دیدم و لب بسته شدم 



اس ام اس برای دوستان با معرفت



برگ سبز درخت، “معرفت کردگار”

و برگ زرد درخت، “معرفت روزگار” است



اس ام اس برای دوستان با معرفت



از معرفت تو به کوچه پس کوچه زدم

معرفت رو ولش کن

من گم شدم


اس ام اس برای دوستان با معرفت



یه زغال برمیدارم

دورت خط میکشم و مینویسم:

این بی معرفت دنیای منه



اس ام اس برای دوستان با معرفت



وقتی برگ های پاییز رو زیر پات له می کنی

یادت باشه روزی بهت نفس هدیه می کردن

بی معرفت


اس ام اس برای دوستان با معرفت



هر چقدر هم هویج می خورم

باز هم چشم دیدن آدم بی معرفت رو ندارم


اس ام اس برای دوستان با معرفت


به خیال کدامین آرزو

صفای با تو بودن را از ما گرفتی ای بی  معرفت


اس ام اس برای دوستان با معرفت




نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد