اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس برای رفیق بی معرفت

اس ام اس برای دوست

اس ام اس برای رفیق بی معرفت
به سلامتی دوستای بی معرفت

که اگه نبودن نمی شد

 قدر دوستای با معرفت رو دونست

  
اس ام اس برای رفیق بی معرفت

بهت نمی گم آدم بی معرفتی هستی

چون بی معرفت ها که

آدم نیستند


اس ام اس برای رفیق بی معرفت


به لوتی میگم : آب بده دریا میده

میگم گل بده گلستان میده

میگم معرفت و دوستی بده

همش شماره تو رو میده


اس ام اس برای رفیق بی معرفت


۳ توصیه برای بی معرفت ها:
۱
۲
۳

دنبال چی میگردی تو که دنیای معرفتی


اس ام اس برای رفیق بی معرفت


آنقدر مرا از رفتنت نترسان

 قرار نیست همیشه بمانیم

روزی همه رفتنی اند

 ماندن به پای کسی معرفت میخواد نه بهانه


اس ام اس برای رفیق بی معرفت


بی معرفت تو اون کسی بودی که اومدی زیر چترم

نه برای همراهی با من

بلکه فقط برای اینکه خیس نشی

بارون که بند اومد

 رفتی که رفتی


اس ام اس برای رفیق بی معرفت


اینو فرستادم به سلامتی

اونایی که خطشون اعتباریه

ولی معرفتشون دائمیه


اس ام اس برای رفیق بی معرفت


درویشی را دیدم شتابان مى دوید

گفتم درویش ،کجا؟

گفت مراسم عزا ، گفتم مگه کی مرده

 آهی کشید و گفت : معرفت و وفا


اس ام اس برای رفیق بی معرفت


عاشقان را عشق فرمان میدهد

لوتیان را معرفت

مخلصتیم با معرفت


اس ام اس برای رفیق بی معرفت


خداوندا

دوستی دارم آئینه تمام نمای عشق

رسمش معرفت،کردارش جلای روح ویادش صفاو دلارای من است؛

پس آنگاه که دست نیاز سوی تو آورد

پرکن ازآنچه که درمرام خدایی توست


اس ام اس برای رفیق بی معرفت


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد