اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس باحال و عرفانی


اس ام اس باحال



اس ام اس باحال و عرفانی


سفید شد موهایی

که برای برگشتنت آراسته بودم

 
اس ام اس باحال و عرفانی


 
به گناهی

 که تماشای گل روی تو بود

خار در چشم تمنا بزنم یا نزنم


اس ام اس باحال و عرفانی



ساعت مچی ات را باز کن

 دست هایت را در بیاور

بگذار برای یک شب هم که شده

آب  خوشی

 از گلوی  چشمهایت

 پایین برود


اس ام اس باحال و عرفانی



کاش میدانستی

که جهـانم بی تو الف ندارد


اس ام اس باحال و عرفانی



هنوز هم مرا به جان “تو” قسم مى دهند

مى بینى؛ تنها من نیستم که رفتنت را باور نمى کنم


اس ام اس باحال و عرفانی



چــه بــــر سر عشــــــق آمــــد

کـــــــه از افسانــــه هـــــــــا

رسیـــد بــــه صفحـــه حــــوادث روزنـــــامه هـــــا


اس ام اس باحال و عرفانی



از هر مسئله ای که تنها راه حلش

 گذر زمان است بیزارم


اس ام اس باحال و عرفانی


من به تو میگویم دوستــــــــــــت دارم

و تو به همـــــــــه

با گِل هم بسته نمی شود

دهانی که هرز می پــــــــــرد


اس ام اس باحال و عرفانی



در قانون عشق

بر خلاف رسم زندگی

قلبها ربودنی

سارق ستودنیست


اس ام اس باحال و عرفانی


آنقدر فریادهایم را

سکوت کرده ام

که اگر به چشمانم بنگرید

کر می شوید


اس ام اس باحال و عرفانی

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد