اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس طعنه و دل بریدن

اس ام اس طعنه زدن


اس ام اس طعنه و دل بریدن


تحقیرت هم کنم کافـــی نیست

تفریقت میکنم از تمام زندگی ام

 
اس ام اس طعنه و دل بریدن


نبودنت هستیمو نابود میکرد

ولی حالا بودنت

میشه نباشی


اس ام اس طعنه و دل بریدن



حوا که باشی بعضی ها هوا 

برشان می دارد که آدمند


اس ام اس طعنه و دل بریدن



بــــــــــــــــــعضی ها را دَر جوب بایــَد شــُست

تــا لــَجن ها هَمه خوشحــال شــَوند کــه

کــَـثیف تـــَر اَز خوُدشــان هَم هــَست


اس ام اس طعنه و دل بریدن



هیچ وقت

 اگه تو رو با کس دیگه ببینم حسودی نمی کنم

آخه مامانم یادم داده اسباب بازی هامو بدم به بدبخت بیچاره ها


اس ام اس طعنه و دل بریدن



نه حرفی برای گفتن

نه امیدی برای ماندن

نه پایی برای رفتن

نه تمایلی برای دوباره ساختن

تو از اول هم هیچ نداشتی


اس ام اس طعنه و دل بریدن


سلامِ مرا به وجدانت برسان و اگر بیدار بود بپرس

چگونه شب ها را آسوده می خوابد


اس ام اس طعنه و دل بریدن


کاش ما آدما هم مثل گربه ها با چند لحظه بو کشیدن

میفهمیدیم که هر آشغالی ارزش وقت گذاشتن نداره


اس ام اس طعنه و دل بریدن



یه زمانی می گفتن از تو چشماش میشه فهمید

راست میگه یا دروغ

اما حالا دیگه اینقدر توانمند شدن بعضیا

که با چشمشونم دروغ میگن


اس ام اس طعنه و دل بریدن



تو را من “تو” کردم

وگرنه او هم زیادت است

پس اینقدر برایم ،شما,شما نکن

اس ام اس طعنه و دل بریدن




نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد