اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس طعنه زدن و حسرت

اس ام اس طعنه زدن



اس ام اس طعنه زدن و حسرت


وقتی دیر رسیدم و با دیگری دیدمت

فهمیدم که گاهی

هرگز نرسیدن بهتر از دیر رسیدن است

 
اس ام اس طعنه زدن و حسرت
 
من چرک نویس احساسات تو نیستم


دوستت دارم هایت را جای دیگری تمرین کن


اس ام اس طعنه زدن و حسرت


چه ساده بودم

که گمان میکردم به دورم می گردند

کسانی که دورم میزدند


اس ام اس طعنه زدن و حسرت


آدم ها تنها که نباشند

 می روند

تنها که می شوند

 برمی گردند

وقتی که برگشتند تنها لایق یک جمله اند : هِری


اس ام اس طعنه زدن و حسرت

هی ( ر ا ه ) آمدم با تو

هی (ه ا ر ) شدی با من


اس ام اس طعنه زدن و حسرت


مشکل اینجاست که ما از هر کرمی

 انتظار پروانه شدن داریم


اس ام اس طعنه زدن و حسرت


آدم مرد باشه و از تو آشغالها نون دربیاره

تا اینکه آشغال باشه و از نامردی نون دربیاره


اس ام اس طعنه زدن و حسرت


کاش میدانستی عشق و هوس

دو مقوله ی جدا از هم هستند

عشق بهانه ات است

 به هوس هایت برس


اس ام اس طعنه زدن و حسرت


من برای با تو بودن از همه چیز گذشتم

تو چی؟

داشته هایت را به رخم میکشی


اس ام اس طعنه زدن و حسرت


در همین حوالی کسانی هستند که

تا دیروز میگفتند بدون تو نفس هم نمی توانند بکشند

اما حالا در آغوش دیگری نفس نفس می زنند


اس ام اس طعنه زدن و حسرت

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد