اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس طعنه زدن و گله کردن

اس ام اس طعنه زدن



اس ام اس طعنه زدن و گله کردن



دیگر نمیگویم گشتم نبود

 نگرد نیست

بگذار صادقانه بگویم

گشتیم  اتفاقا بود

فقط مال ما نبود

شما بگردید  لابد مال شماست
  

اس ام اس طعنه زدن و گله کردن


چقدر تلخ شده ای

 این روزها قندهایت را در دل چه کسی آب میکنی


اس ام اس طعنه زدن و گله کردن


به حساب خیالبافی ام مگذار

 اما ستاره ای دارم در تاریکترین شبها

فقط خواستم بدانی که میتوان دلخوش کرد

به چراغهای کوچک یک هواپیما


اس ام اس طعنه زدن و گله کردن


همیشه واسه گلی خاک گلدون باش

که اگه به آسمون هم رسید یادش باشه ریشش کجاست


اس ام اس طعنه زدن و گله کردن


عجیب است دریا

 همین که غرقش میشوی پس میزند تو را

مثل تو


اس ام اس طعنه زدن و گله کردن


آهنگ زنگ من روی موبایلت با بقیه فرق داشت

 ولی آهنگ زنگت رو موبایلم مثل بقیه بود

تو به خاطر اینکه بفهمی منم و من به خاطر اینکه فکر کنم تویی


اس ام اس طعنه زدن و گله کردن


سخت ترین فعلی

که برایت به سادگی صرف کردم عمرم بود


اس ام اس طعنه زدن و گله کردن


تو که رفتی دلم برایت تنگ شد

حال که آمده ای در دلم جا نمیشوی


اس ام اس طعنه زدن و گله کردن


تویی که مرا در حال سقوط می بینی

 آیا تا به حال اندیشیده ای که شاید تو وارونه ایستاده ای


اس ام اس طعنه زدن و گله کردن


عجیب است هیچوقت نگذارید در زندگی

کسی که شما فقط ” یکی از انتخابهایش  ” هستید

 برایتان تبدیل به ” اولویت ” شود


اس ام اس طعنه زدن و گله کردن

نظرات 1 + ارسال نظر
زینب دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 20:02

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد