اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس قهر و آشتی و منت کشی

اس ام اس قهر و آشتی



اس ام اس قهر و آشتی و منت کشی


جنس من از آهن و از سنگ نیست

 من دلم تنگ است و یار دلتنگ نیست

حال دل از من نمیپرسی چرا

 حال پرسیدن که دیگر ننگ نیست

 
اس ام اس قهر و آشتی و منت کشی

 

منو ببخش تنهام نزار ، برای آخرین بار

 تنهام نزار ، بی من نرو ، نگو خدانگهدار


اس ام اس قهر و آشتی و منت کشی


اینقدر نگو

 اگه ببخشم کوچک می شوم

اگه با گذشت کردن کسی کوچک می شد

 خدا اینقدر بزرگ نبود



اس ام اس قهر و آشتی و منت کشی



برام بمون ، بهونه باش برای دل سپرد

 نزار که آرزوم بشه یه روزی بی تو مردن


اس ام اس قهر و آشتی و منت کشی



منو ببخش که درخشیدی و من چشمامو بستم

 منو بخشیدی و من چشمامو بستم

تو به پای من نشستی و جدا از تو نشستم

 که نیاوردی به روم هر جا دلت رو می شکستم

منو ببخش ، منو ببخش



اس ام اس قهر و آشتی و منت کشی



منو ببخش عزیزم که از تو می گریزم

 می سوزم و خاموشم تو خودم اشک می ریزم

منو ببخش اگه خیلی بهت بدی کردم



اس ام اس قهر و آشتی و منت کشی



گر تو را از ابلهی کردم رها ، برمن ببخش

 بر سر پیمان نه بر مهر و وفا ، بر من ببخش

راه ورسم عاشقی را نا بلد چون کودکان

 اشتباه و ناروا کردم خطا ، بر من ببخش



اس ام اس قهر و آشتی و منت کشی



من رو ببخش نه به خاطر اینکه من لایق بخشش هستم

بلکه تو لایق ارامش هستی

من ارامش تو رو حتی به ارامش خودم نیز ترجیح میدم



اس ام اس قهر و آشتی و منت کشی



منو ببخش که نادیده گرفتم التماس اون نگاه نگرون رو

منو ببخش

که گرفتم به جای دست عاشق تو دست عشق دیگرون رو



اس ام اس قهر و آشتی و منت کشی



اگه راهم این روزا از تو یکم دوره ببخش

توی زندگی آدم یه وقتا مجبوره ببخش


اس ام اس قهر و آشتی و منت کشی


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد