اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس رمانتیک غمناک

اس ام اس رومانتیک




اس ام اس رمانتیک غمناک



خیلی وقت است فراموش کرده ام

کدامیک را سخت تر می کشم

رنــــج ! انتظار ! یا نفس را …

 
اس ام اس رمانتیک غمناک
 
صـــدای قـــلب نــیست

صـــدای پــــای تــوست

کـه شـب ها در ســینـه ام مــی دوی

کـــافی اســـت کــمی خــسته شوی

کـــافی اســـت کــمی بـایـستی


اس ام اس رمانتیک غمناک


این شعر آبی می نشیند روی کاشی

وقتی که معشوق غزل هایم تو باشی

برگرد

شاید شعر آرامش بگیرد

چیزی نمانده واژه را از هم بپاشی


اس ام اس رمانتیک غمناک


امشب شبی ست که دریای دل

طوفانی ست

ناگفته هایم باشد برای شبی دیگر با یک شور دیگر


اس ام اس رمانتیک غمناک


برای دلم گاهی پدر میشوم

خشمگین میگویم

 بس کن

 تو دیگر بزرگ شدی


اس ام اس رمانتیک غمناک


آرزو دارم فقط یکبار سرت را روی سینه ام بگذاری

تا طپش نامنظم قلبم را احساس کنی

ولی از این میترسم که قلبم به احترامت بایستد


اس ام اس رمانتیک غمناک


سفری به دور دنیاست

 وقتی دستانم تا انتها

 رویت را نوازش می کنند


اس ام اس رمانتیک غمناک


حواسم را هر کجا که پرت می کنم

 باز کنار تو می افتد


اس ام اس رمانتیک غمناک


ایــــــن اشک هــــا از قلبیست که شبیــــــه دخترکی لجبـــــــاز

فقطـــ تــــو را می خواهـــد و از بـــــازی با خاطرات  خسته شـــــــده


اس ام اس رمانتیک غمناک


پنجره را که باز می کنی دلم می آید و

لبِ طاقچه ی نگاهت

می نشیند

می بینی

دلم بی دام و دانه


اس ام اس رمانتیک غمناک

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد