اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس خسته از نامردمیها

اس ام اس خسته



اس ام اس خسته از نامردمیها


چقدر غریب

هیچکس انگار هوای هیچکس را نمیکند

یخ کرده زمین از بی هوایی

 
اس ام اس خسته از نامردمیها
 
هر روز میمیرم هر روز میشکنم

هر روز میگریم هر روز میـ …

روزها تکراریست

یا افعال من


اس ام اس خسته از نامردمیها


زندگیمون شده سریال

امروز خودشو میبینیم

فردا تکرارشو


اس ام اس خسته از نامردمیها


هنوز منتظرم وسط یک شب بارانی

که از شدت تب عرق کرده ام

بیدارم کنی و بگویی

چیزی نیست

خواب می دیدی


اس ام اس خسته از نامردمیها


دلـَم یـک تـَصـادُف جـدی می خواهـد

پُـر سـر و صـدا

آمبـولانـس ها سـَراسیـمه شـوند و

کــار اَز کــار بـــَــگـذَرَد


اس ام اس خسته از نامردمیها


تنها نشسته ام و چای مینوشم و بغض میکنم

هیچکس مرا به یاد نمی آورد

این همه آدم روی کهکشان به این بزرگی

و من حتی آرزوی یک نفر هم نبودم


اس ام اس خسته از نامردمیها


خدایا مرا چه طعمی آفریدی

که همه از من زود سیر میشوند


اس ام اس خسته از نامردمیها


ڪـا ش میشـد

خودمو یـﮧ جایی جا بذارم

و برگـردم ببینم

دیگه نیستم


اس ام اس خسته از نامردمیها


پروانه ی من در تاری افتاده است که

عنکبوتش “سیر” است

نه می تواند پرواز کند

نه می میرد


اس ام اس خسته از نامردمیها


خــــدایــا یــه بُــــر بــه ایــن زنــدگیــمون بــزن

شایــد دو تــا حکــم افتــاد دستمــون

که هــر نامــــردی آســش رو بــه رخ مــا نکــشــه


اس ام اس خسته از نامردمیها


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد