اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس انتظار عاشقانه

اس ام اس انتظار کشیدن



اس ام اس انتظار عاشقانه



چقدر سخت است

منتظر کسی باشی که هیچ وقت فکر آمدن نیست


 
اس ام اس انتظار عاشقانه
 
اگر چه عاشق برفم بهار هم خوبست

 بدان به خاطر تو انتظار هم خوبست

دلم به خلوت تابوت رفت دلِ تنگم

 ولی برای دل من مزار هم خوبست


اس ام اس انتظار عاشقانه


دلتنگ مباش

 من قلبم را سایه بان دلت کردم

و چشمانم را در انتظار دیدنت


اس ام اس انتظار عاشقانه


سفر کردی غروبی از کنارم

 تو را ای کاش میشد ، باز دارم

تو میگفتی که می آیی دوباره

 از آن روز دائما چشم انتظارم


اس ام اس انتظار عاشقانه


انتظارت چه زیباست

 وقتی که لبه جاده ی دل تنگی ایستادم

و تو با شاخه گلی از بهانه های عاشقانه می آیی


اس ام اس انتظار عاشقانه


من نمی دانستم

 که سر انجام چه آید به سرم

تو مرا خوب نگر

 شاید این بار ببینی که تو را منتظرم


اس ام اس انتظار عاشقانه


سوز دلم نشنیدی و از بام قلبم پر زدی

 رفتی تو از کوی من و بر قلب من خنجر زدی

من ماندم و یک کوله بار از خاطره در خاطرم

 چشم انتظار بر درگهم شاید که روزی در زنی


اس ام اس انتظار عاشقانه


بدترین قسمت زندگی انتظار کشیدن است

 و بهترین قسمت زندگی داشتن کسی است

که ارزش انتظار کشیدن را داشته باشد


اس ام اس انتظار عاشقانه


به شقایق سوگند که تو بر خواهی گشت

من به این معجزه ایمان دارم

منتظر باید بود تا زمستان برود

 غنچه ها گل بکنند


اس ام اس انتظار عاشقانه

تمام روز و شب با بیقراری

 به شوق روی تو بیدار هستم

اگرچه بی غرورم زنده اما

 به شوق لحظۀ دیدار هستم


اس ام اس انتظار عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد