اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جملات آموزنده

اس ام اس جملات خاص



اس ام اس جملات آموزنده


اگر میخواهید دشمنان خود را تنبیه کنید

 به دوستان خود محبت کنید

  

اس ام اس جملات آموزنده


برنده میگوید مشکل است اما ممکن

بازنده میگوید ممکن است اما مشکل


اس ام اس جملات آموزنده


عاقبت خاک شود حسن جمال من و تو

خوب و بد می گذرد وای به حال من و تو

قرعه امروز به نام من و فردا دگری

می خورد تیر اجل بر پر و بال من و تو

مال دنیا نشود سد ره مرگ کسی

گیرم که کل جهان باشد از آن من و تو


اس ام اس جملات آموزنده


بزرگترین مزیت راستگویی اینه که

 نیازی نیست به یاد بیاری چی گفتی


اس ام اس جملات آموزنده


ما دیگران را فقط تا آن قسمت از جاده که پیموده ایم

می توانیم راهنمایی کنیم


اس ام اس جملات آموزنده


بخاطر بسپار که در اوج آسمان ، دیگر ابر نیست

اگر زندگیت ابریست به این دلیل است که روحت آنقدر که باید

 بالا نرفته


اس ام اس جملات آموزنده


ارزش انسان به داشته هایش نیست

 بلکه به چیزی است که آرزوی داشتنش را دارد


اس ام اس جملات آموزنده


شمشیری

علیه مهربانی وجود ندارد


اس ام اس جملات آموزنده


اگر قلب توان تفکر می داشت

 از تپیدن باز می ایستاد

اس ام اس جملات آموزنده


رویاها همواره رویا می مانند

 پس نیازی نیست که لمس شان کنی و اگر رویای خود را لمس کنی

 خواهد مرد


اس ام اس جملات آموزنده


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد