اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس خنده دار با حال

اس ام اس خنده دار


اس ام اس خنده دار با حال


    مــا تو حمومون وان نداریم

    وگرنه تا حالا چند بار خـــود کشی میکردم

    خیلی کلاس داره لامصب

  

اس ام اس خنده دار با حال


یکی از پیچیده ترین آدرس دادنها

 دادن نشونی درست محل خارش ب کسی ک داره پشتتو میخاره هستش



اس ام اس خنده دار با حال


میگن اون دنیـا تک تک دیـوارهـا و مـبـل ها و فـرش ها و میزهایی

که بهشون دماغ مالیدی میان شهادت میدن !

حواستون باشه



اس ام اس خنده دار با حال


“سُسش سُسسا” چیست ؟

رضایت یک اصفهونی اصیل از کیفیت سُس !


اس ام اس خنده دار با حال


دیشب زدم یه پشه رو نفله کردم از بس خون من تو رگاش بود


حسی رو که به من دست داد

 به رستم موقع کشتن سهراب دست نداد

 اصن یه وضییییی



اس ام اس خنده دار با حال


قانون نانوشته ای از نیوتون :

ﺍﮔﺮ ﺍﻣﻮﺭ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﺭﻫﺎ ﮐﻨﯽ ﺑﺪﺗﺮ ﻣﯿﺸﻦ

 ﺍﮔﺮ ﺩﺧﺎﻟﺖ ﮐﻨﯽ ﺯﻭﺩﺗﺮ ﺑﺪﺗﺮ ﻣﯿﺸﻦ


اس ام اس خنده دار با حال


به استاد میگم لطفا کمکم کنید دارم مشروط میشم

میگه نمره میخوای

 گفتم پَـــــ نَ پَــــــ... نظر شما رو در مورد مقدار و جنس خاکی که باید بریزم تو سرم میخوام



اس ام اس خنده دار با حال


اعتراف میکنم

اون بچه مردمی که همیشه پدر مادرتون ازش تعریف میکنن

و بهتون سرکوفتشو میزنن، منم

حلاااال کنید :))



اس ام اس خنده دار با حال


بعضی وقتا مشکلات انقدر بزرگ میشن که

“پدربزرگ” آدم درمیاد !



اس ام اس خنده دار با حال


تو هر زمینه ای خر شدیم

 به جز “خرپولی” !


اس ام اس خنده دار با حال

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد