اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جوک بی مزه داغون

اس ام اس جوک بی مزه



اس ام اس جوک بی مزه داغون


از غضنفر میپرسن نظرت راجع به زلزله چیه

میکه طرح خوبیه

 تکان دهنده ست

  

اس ام اس جوک بی مزه داغون


درس زندگی را از بستنی چوبی بیاموز

بخند حتی اگر چوبی در شما فرو رفته باشد


اس ام اس جوک بی مزه داغون


غضنفر در کندوی عسل رو برمی داره

میبینه یه زنبوره میگه  اِهم


اس ام اس جوک بی مزه داغون


میگن فوتبالیستها یه رفیق تو دنیا دارند

اونم توپه

منم می‌خوام فوتبالیست بشم چون تو خیلی توپی


اس ام اس جوک بی مزه داغون


طبق آخرین گزارش ها

محققین ایرانی به روش نوینی

برای پیدا کردن یافته های خود دست یافتند


اس ام اس جوک بی مزه داغون


امروز روز ارسال اس ام اس به مزخرف‌ترین دوست دنیاست

تو هم مثل من این اس ام اس رو

به مزخرف‌ترین دوستت بفرست


اس ام اس جوک بی مزه داغون


ببخشید یه سوال شرعی دارم

دیشب خواب شما رو دیدم

می خام ببینم نماز آیات بهم واجب میشه یا نه


اس ام اس جوک بی مزه داغون


اگه یه پروانه نشست رو شونت حتما بکشش

اون بیسلیقه همون بهتر بمیره


اس ام اس جوک بی مزه داغون


زن غضنفر: بازم جلو جمع به من گفتی احمق؟

غضنفر : ببخشید عزیزم!

نمی دونستم این راز باید فقط بین من و تو باقی بمونه!!



اس ام اس جوک بی مزه داغون


سلام خوبی؟

 یه کار تو مرغداری برات پیدا کردم

کار سختی نیست فقط وقتی مرغها رو سر میبرن

باید جوجه ها رو دلداری بدی


اس ام اس جوک بی مزه داغون
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد