اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس خنده دار

اس ام اس خنده دار



اس ام اس خنده دار

من نمیگم زن بشینه خونه ظرف بشوره

 خب پاشه تو خونه ظرف بشوره

یه همچین آدمه دموکراتیم من

  
اس ام اس خنده دار

ینی همیشه وقتی اذان میگه

من ۱ثانیه بعدش میگم چی میشد یه لیوان دیگه آب میخوردم

حتی اگه اذان بشه ساعت ۱۰صبح من باز همون حسو دارم


اس ام اس خنده دار

ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ ﻣﻴﮑﻨﻢ : ﻣﻦ ﻳﻪ ﺯمانی ﺟﺰﺀ ﺍﻗﻠﻴﺖ ﻫﺎی ﻫﻨﺪی ﺑﻮﺩﻡ

ﺁﺧﻪ ﻳﻪ ﮔﺎﻭی ﺭﻭ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻋﺸﻖ می ﭘﺮﺳﺘﻴﺪﻡ


اس ام اس خنده دار

اونی که روزه گرفته قطعا تا قبل از افطار چیزی نخورده !

“جواد خیابانی”


اس ام اس خنده دار

امروز سرم ۱۶تا بخیه خورد

 میپرسید چرا ؟

میخواستم یه خوشتیپ رو بغل کنم یه دفعه آینه شکست


اس ام اس خنده دار

فقط یه دختر ایرانی میتونه

 وقتی تو کوچه داره راه میره دم هر خونه که شیشه رفلکس داره وایسته

 خودشو چک و مرتب کنه و تو دلش بگه

 به به من چقد خوشگلم


اس ام اس خنده دار

اصن شتر مرغ از اسمش معلومه

 داره مسخره بازی درمیاره


اس ام اس خنده دار

آقا داماد چی کاره ان ؟

والا حقیقتش آقا داماد بیکار هستن

ولی پدرشون یه پراید به نامشون کرده

به به بفرمایید دهنتون رو شیرین کنید !


اس ام اس خنده دار

ﺍﻣﺮﻭﺯ رفتم بانک ﺩﻭ ﻧﻔﺮ ﺑﺎ ﻫﻢ ﻣﺸﺎﺟﺮﻩ ﻣﯿﮑﺮﺩﻥ

 ﯾﮑﯿﺸﻮﻥ ﺑﻪ ﺍﻭﻥ ﯾﮑﯽ ﮔﻔﺖ :

ﻧزﺍﺭ ﺩﻫﻨﻤﻮ ﻭﺍ ﮐﻨﻢ ب.ر.ی.نم بهت


ﯾﻌﻨﯽ این بشر ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺣﺮﻓﺶ

 ﺩﺭﯾﭽﻪ ﺍﯼ ﺟﺪﯾﺪ ﺑﻪ ﺭﻭی ﻋﻠﻢ ﺑﯿﻮﻟﻮﮊﯼ ﻭ ﻣﺒﺤﺚ ﺷﻨﺎﺧﺖ ﺁﻧﺎﺗﻮﻣﯽ ﺑﺪﻥ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩ !


اس ام اس خنده دار

روبهی به زاغی گفت : بیااا

زاغ گفت : پنیرو میخوای ؟

روباه گفت : نه !

زاغ گفت : پس چی ؟

روباه گفت : دوری کنیم از هم


اس ام اس خنده دار

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد