اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس خنده دار کلاسیک جالب

اس ام اس خنده دار




اس ام اس خنده دار کلاسیک جالب



یکی ﺍﺯ ﺩﻻﯾﻠﯽ ﮐﻪ ﻣﻦ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﻧﻤﯿﮑﻨﻢ

ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﺑﻌﺪﺵ ﺍﺯﻡ ﺷﯿﺮﯾﻨﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﻥ

   
 

اس ام اس خنده دار کلاسیک جالب




میگن سوالای تستی تو بهشت

 همشون گزینه ی «نمیدانم» هم دارن


 

اس ام اس خنده دار کلاسیک جالب




یک قانون نانوشته هست که می گه

هر موقع نگاهت به زمین میفته

دقیقا همون نقطه ای که

 صد نفر اونجا تف کردنو می بینی

 

اس ام اس خنده دار کلاسیک جالب


 

بابام سوزن رو گذاشته رو دسته مبل افتاده گم شده

 همه بسیج شدیم دنبالش می گردیم

اومده صحنه رو بازسازی میکنه یه سوزن دیگه میزاره میندازه ببینه کجا می افته

هیچی دیگه الان همه داریم

 دنبال دو تا سوزن می گردیم
 
 

اس ام اس خنده دار کلاسیک جالب



دختره نوشته که از همه ی پسرا بدم میاد

منم زیرش کامنت کردم

آخه کره خر من چیکارت کردم

من که نشستم اینجا تو خونمون دارم چاییمو می خورم
 
 

اس ام اس خنده دار کلاسیک جالب




این چینیا واقعا زبون همدیگرو میفهمن

 یا جلو بقیه آبرو داری میکنن
 
 

اس ام اس خنده دار کلاسیک جالب


 

تا حالا دقت کردین کسایی که خروپف میکنن

زودتر خوابشون میبره

 
 

اس ام اس خنده دار کلاسیک جالب



خیر سرمون رفتیم شمع روشن کردیم حاجت بگیریم

یه زنه هم اومد شمعشو پیش شمعای من روشن کرد

بعد شمعش افتاد رو شمعای من

حاجتا قاطی شد الان حالت تهوع بهم دست داده
 

اس ام اس خنده دار کلاسیک جالب




اصـولن دعوت مهمون برای مـا حکم

 میزبانی بازی های المپیک رو داره

کـل زیر سـاخـت هـای خـونمـون

 دچـار پیشـرفـت هـای چشمگیـری میشـه
 
 
 

اس ام اس خنده دار کلاسیک جالب



هیشکی ام نیس بهمون بگه

 تو دلم ول وله اس

 واسه خواستنت


اس ام اس خنده دار کلاسیک جالب




 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد