اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس های گلچین شده

اس ام اس های گلچین شده




اس ام اس های گلچین شده



محبت چشمه ایست از جنس نور

 هم ارادت هم سلام از راه دور

  
اس ام اس های گلچین شده


تا زمانی که دلم پیش خدا پر نکشد

 تا زمانی که اجل خط و نشانی نکشد

دارمت دوست به حدی که خدا می داند

 راز این قصه ، فقط باد صبا می داند


اس ام اس های گلچین شده


شاخه گل رزی که در زمان حیات به کسی می دهید

به مراتب بهتر از یک دسته گل ارکیده ای است که

 روی سنگ قبر او می گذارید


اس ام اس های گلچین شده


بر همان عهد که با یاد و خیالت بستم

یاد من هم نکنی باز به یادت هستم 


اس ام اس های گلچین شده


چه غریبند دوستت دارم هایی که

 نوشته میشوند ولی خوانده نمیشوند


اس ام اس های گلچین شده


نم نم عشقت را

 با دریا محبت دیگران عوض نمیکنم 


اس ام اس های گلچین شده


دیشب که باران آمد

 میخواستم سراغت را بگیرم

اما خوب میدانستم این بار هم که پیدایت کنم

باز زیر چتر دیگرانی . . .


اس ام اس های گلچین شده


توی دنیا آدمهای زیادی رو تختهای دونفره میخوابن

اما قشنگ اینه که

 بعضی آدمها روی تختهای یک نفره بیاد هم بیدارن


اس ام اس های گلچین شده


بعد رفتنت دوچیز مرا گریاند

یکی رفتن بی بهانه ات و دیگری ماندن بیهوده خودم



اس ام اس های گلچین شده


خدایا

دیگر میترسم از آدم هایی که عاشق نمیشوند

ولی عاشق کردن را خوب بلد اند


اس ام اس های گلچین شده

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد