اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه دلتنگی

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه دلتنگی
اس ام اس عاشقانه دلتنگی


نداشتن تو یعنی اینکه دیگری تو را دارد

نمی دانم نداشتن ات سخت تر است

یا تحمل اینکه دیگری تو را داشته باشد

  

اس ام اس عاشقانه دلتنگی


پیامبر شب های دلتنگی ام باش

 که من بی اعجاز، تو را مومنم


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


عشق برای یک مرد فقط صفحه ای از کتابه

ولی برای یک زن تموم تاریخ زندگیشه



اس ام اس عاشقانه دلتنگی



به یادت آرزو کردم که چشمانت اگر تر شد

به شوق آرزو باشد نه تکرار غم دیروز


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


میشنوی

بعد از اینکه تو دلم را صدا زدی

لحظه به لحظه دارد پاسخت را میدهد



اس ام اس عاشقانه دلتنگی



دلم گم کرده راهش را

و چشمانم نگاهش را

شبیه آسمانی که

شبی گم کرده ماهش را



اس ام اس عاشقانه دلتنگی



خیال شعبده بازی دارم

تو رفته ای و پیش منی هنوز



اس ام اس عاشقانه دلتنگی



هر چقدر می خواهی به من پیله کن

 دوست دارم پروانه گی را


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


اگرچه خسته از رهم ولی برای دیدنت

به بال شوق یاد تو سوار می شوم بیا


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


ا فراغت تو شکستی دل من

 می ترسم

خرده های دل من در کف پایت برود


اس ام اس عاشقانه دلتنگی

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد