اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس خنده دار و بی مزه

اس ام اس خنده دار





اس ام اس
خنده دار و بی مزه


می‌گویند:

 مثل بچه آدم رفتار کن

و من هنوز مانده ام که

بین هابیل و قابیل کدام را انتخاب کنم

  

اس ام اس خنده دار و بی مزه


و خداوند زمین و آسمان را آفرید

و ساخت بقیه ی چیزا رو به چین واگذار کرد


اس ام اس خنده دار و بی مزه


روایت داریم تو بهشت

 همه اجازه دارن تا ظهر بخابن


اس ام اس خنده دار و بی مزه

دقت کرین شبای عروسی

 تا دهنت پر میشه دوربین میاد روت

گفتم هواست باشه


اس ام اس خنده دار و بی مزه


تو روح همه کسایی که

ما اونا رو دوس داریم ولی اونا ما رو دوس ندارن

اصن خاک تو سرشون


اس ام اس خنده دار و بی مزه


در خرابه های قلبت کارگری بیش نیستم

سیمان بفرست کار خوابیده


اس ام اس خنده دار و بی مزه


وقتی خانومی بهت گفت: “چــــــــــــــــی؟”

به این معنا نیست که گفته شما را نشنیده

او در واقع به شما فرصت داده که گفته خود را تغییر دهید


اس ام اس خنده دار و بی مزه


کسا‌یی که معتقدن

 اونی که رفته خودش بر میگرده

نود و نه‌ در صد کفتر بازن

مگه کفتره جلده


اس ام اس خنده دار و بی مزه


هیچی به این اندازه اینکه

 به مادر یه دختر بگی

من فکر کردم شما خواهر بزرگشی

 یه مادر رو خوشحال نمیکنه


اس ام اس خنده دار و بی مزه


از نسل سوخته ی ما که گذشت

ولی نسل پدرسوخته ی بعد ما

چه کار خواهد کرد


اس ام اس خنده دار و بی مزه


دقت کردین:

تو تاکسی

 کرایه ماشین آقایون همیشه توی اون جیبیه که کنار یه خانومه


اس ام اس خنده دار و بی مزه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد