اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس خنده دار و جالب

اس ام اس خنده دار





اس ام اس خنده دار و جالب



ﺑﻪ ﺭﻭﺣیه ﺍﯼ ﮐﻪ ﯾﺨﭽﺎﻝ ﺧﺎﻟﯽ ﺑﻤﻦ ﻭﺍﺭﺩ ﻣﯿﮑﻨﻪ

ﻋﺸﻖ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺟﻮﻭﻧﯿﻢ ﻧﺘﻮﻧﺴﺖ ﻭﺍﺭﺩ ﮐﻨﻪ

  

اس ام اس خنده دار و جالب



اون پشه ای که انگشتای پا رو نیش میزنه

مجرم نیست

 بیماره


اس ام اس خنده دار و جالب



من آخرشم نفهمیدم فلسفه ش چیه که

 تو همه ی عروسی ها یه نفر با شلوار لی و تی شرت قرمز هست که

از همه هم بیشتر میرقصه


اس ام اس خنده دار و جالب



یه بار هم با بابام دعوام شد

ولی چون امکانات نداشتم نتونستم

خواننده بشم بیخیال شدم آشتی کردم


اس ام اس خنده دار و جالب



اعتراف میکنم هنوزم برای سنجش دمای چایی

 از انگشت اشاره ام استفاده میکنم

و در ضمن تا تمامی فنجان ها رو تست نکنم و مطمئن نشم

 که همشون داغ هستن عمرا واسه مهمونا نمی برم


اس ام اس خنده دار و جالب



درا رو بستم روش تا احساسه آرامش کنم

 اما لامصب از پنجره میاد


اس ام اس خنده دار و جالب



اون گوشه از قلبم که مال هیچکس نیست

 بیست تومن پیش

 ماهیانه چهارصد و پنجاه هزار تومن اجاره


اس ام اس خنده دار و جالب



دوست دارم برم پاریس روصندلی کنار پیاده رو بشینم و

 این کفترا بیان دورو برم ، براش دون بپاشم

 یهو پاشم همشونو با سنگ بزنم


اس ام اس خنده دار و جالب



پاتختی چیست؟

همان جشن نیکوکاری یا گلریزان برای عروس و داماد است

که برای حفظ آبروی زوج جوان نام پاتختی را برآن نهاده اند


اس ام اس خنده دار و جالب



خدا گره از هندزفری همه باز کنه به حق همین شب عزیز


اس ام اس خنده دار و جالب



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد