اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس ASHEGHANEH

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس
ASHEGHANEH


کاش میشد

 روی خط زندگی با تو باشم

 تا نهایت سادگی

  

اس ام اس ASHEGHANEH


وقتی از پنجره دلت به آسمان آبی خوبی هایت می نگرم

 احساسی در درونم میگوید :

کاش وسعت آبی لحظه هایت مال من بود



اس ام اس ASHEGHANEH


می خواهم فاصله ها را بشکنم تا به تو برسم

 ولی افسوس

 فاصله ها درست برعکس دلها شکستنی نیستند


اس ام اس ASHEGHANEH


سکوت بی بهانه ترین صدای مهر است

و من سکوت می کنم تا بگویم دوستت دارم


اس ام اس ASHEGHANEH


فردا بیا دادگاه تکلیفمون معلوم بشه

تیر مرامت خورده به قلبم

رضایت هم بی رضایت


اس ام اس ASHEGHANEH


زندگی شاید همین باشد

 یک فریب ساده و کوچک آن هم از دست کسی که

 دنیا را جز با او و جز برای او نمی خواهی


اس ام اس ASHEGHANEH


عشقی که در پی پاسخ گرفتن است

 چیزی جز درد نمی گیرد

عشقی که بی توقع داده شود

 بیشتر و پیشتر به دست می آورد


اس ام اس ASHEGHANEH


من سوال ساده تو

 تو جواب مشکل من

رد پای رقتن تو ، روی صحرای دل من


اس ام اس ASHEGHANEH


مواظب این اس ام اس باش

 چون یه دل توش هست که خیلى هواتو کرده


اس ام اس ASHEGHANEH


هیچ میدونی اکسیژنی ؟

هروقت میخوام چند لحظه بی خیالت بشم

 خفه میشم


اس ام اس ASHEGHANEH

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد